anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un coleg prost la scoala care va spun sincer ca nu ma suporta. Se vede dupa felul in care ma priveste,se uita cu indignare,frustrare si cauta motiv de cearta si bataie. Astazi in timpul orei a facut o afirmatie urata la adresa mea si nici macar nu i-am spus nimic inainte. Dupa ore am vrut sa il astept in fata scolii sa il bat ca sa se invete minte sa mai comenteze mie. Am vrut asta si chiar ar merita bataie,dar nici cu prostul nu imi pot pune mintea. Iar colegul meu de banca si cel mai bun prieten a vrut sa il pocneasca cat eram in ora, dar mi-a spus ca s-a abtinut pentru ca era profesoara si ea prezenta.

Tin sa va spun ca sunt un prieten cu angelblue90, cel caruia ii apartine acest cont de pe care postez intrebarea. Am specificat asta ca sa se stie ca nu are legatura cu angelblue90.

Eu sunt un elev mai mare, am tot 26 ani si imi continui scoala prin programul A DOUA SANSA. Prin clasa sunt diferite caractere si varste, dar acest mucea frustrat care va spun sincer ca are 15 ani, se da smecher la cine nu trebuie. Iar daca ma apuc de el nu va fi tocmai bine. Pentru el,bineinteles. Si mai sunt si altii care nu cred ca ar sta numai sa priveasca cum eu bat ca la fasole.

Sincer, nici nu mai stiu cum sa evit conflictul cu papagalul acesta de 15 ani. Nu mi-e frica de el si nu ma enerveaza ca se uita chioras. Ma enerveaza cand spune lucruri nu tocmai potrivite. Nici nu stiu ce sa fac in continuare cu el... M-am gandit sa discut cu dirigintele. Dar nici copii de 10 ani nu suntem. Mai ales eu. Vreau sa o rezolv ca un om matur. Dar nici nu mai stiu ce sa fac in continuare.

Sa il bat? Da,il bat! Rezolv ceva? Logic ca nu.


Sfaturi,pareri,etc., etc.

Răspuns Câştigător
| RB26DETT a răspuns:

Nu-ti pune mintea cu oameni de genul asta!
Sunt 2 tipuri de prosti de genu'
1: Ala cu gura mare pe care-l bati si il bagi in spital dupa care ai probleme cu politia.