anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un coleg prost la scoala care va spun sincer ca nu ma suporta. Se vede dupa felul in care ma priveste,se uita cu indignare,frustrare si cauta motiv de cearta si bataie. Astazi in timpul orei a facut o afirmatie urata la adresa mea si nici macar nu i-am spus nimic inainte. Dupa ore am vrut sa il astept in fata scolii sa il bat ca sa se invete minte sa mai comenteze mie. Am vrut asta si chiar ar merita bataie,dar nici cu prostul nu imi pot pune mintea. Iar colegul meu de banca si cel mai bun prieten a vrut sa il pocneasca cat eram in ora, dar mi-a spus ca s-a abtinut pentru ca era profesoara si ea prezenta.

Tin sa va spun ca sunt un prieten cu angelblue90, cel caruia ii apartine acest cont de pe care postez intrebarea. Am specificat asta ca sa se stie ca nu are legatura cu angelblue90.

Eu sunt un elev mai mare, am tot 26 ani si imi continui scoala prin programul A DOUA SANSA. Prin clasa sunt diferite caractere si varste, dar acest mucea frustrat care va spun sincer ca are 15 ani, se da smecher la cine nu trebuie. Iar daca ma apuc de el nu va fi tocmai bine. Pentru el,bineinteles. Si mai sunt si altii care nu cred ca ar sta numai sa priveasca cum eu bat ca la fasole.

Sincer, nici nu mai stiu cum sa evit conflictul cu papagalul acesta de 15 ani. Nu mi-e frica de el si nu ma enerveaza ca se uita chioras. Ma enerveaza cand spune lucruri nu tocmai potrivite. Nici nu stiu ce sa fac in continuare cu el... M-am gandit sa discut cu dirigintele. Dar nici copii de 10 ani nu suntem. Mai ales eu. Vreau sa o rezolv ca un om matur. Dar nici nu mai stiu ce sa fac in continuare.

Sa il bat? Da,il bat! Rezolv ceva? Logic ca nu.


Sfaturi,pareri,etc., etc.

Răspuns Câştigător
| RB26DETT a răspuns:

Nu-ti pune mintea cu oameni de genul asta!
Sunt 2 tipuri de prosti de genu'
1: Ala cu gura mare pe care-l bati si il bagi in spital dupa care ai probleme cu politia.
2: Ala cu prieteni care-i cheama dupa ce-si ia bataie de la tine, bineinteles ca te vor capsa bine de tot si dupa iar va face gura mare si tu va trebui sa stai la mila lui ca daca nu isi cheama baietii.
Acum n-ai de unde sti, ia legatura cu parintii lui, esti om matur, el e un copil ce abia si-a facut buletinul, probabil ca ai lui nici nu stiu cat de distrus e, trebuie numai sa afle, in speranta ca daca afla se vor rezolva problemele. Spune-le parintilor lui ca-l bati de fata cu ei daca nu iau masuri. Legea din tara asta infecta n-are ce sa-i faca unui mucos asa ca iti urez bafta in a-ti rezolva problema! Incearca fara violenta, se va ajunge la ceva ce nu vrei.

| anonim_4396 explică (pentru RB26DETT):

Ai dreptate. Oricum este un om prost de impunge si cred ca vine la scoala impins de la spate probabil de parinti sau poate si parintii sunt obligati de protectia copilului, sau poate copilul are urmarire penala, iar cei de la Politie il obliga sa frecventeze scoala. Nu stiu care sunt problemele lui si nici nu imi pasa, dar uite ca mi-a scapat un lucru. Si sora lui mai mare este in aceeasi clasa cu mine. Sora lui are 17 ani si s-au inscris amandoi in acelasi timp dar crede-ma ca nici cu fata nu ma inteleg prea bine. Pana si ea la cateva zile dupa ce am inceput scoala a facut o afirmatie nu tocmai potrivita la adresa mea. Eu i-am spus fetei in fata ca sa isi vada de treaba ei si daca nu ma suporta nu are decat sa isi vada de ale ei pentru ca mie nu imi pasa. Atunci a fost si ziua in care l-am auzit pentru prima data pe fratele ei cum a mancat cacao despre mine.

De atunci fata imi arata ca a lasat garda jos si e numai zambet la mine. Mereu se baga in seama si cica "sa ne ajutam ca de asta suntem colegi". Dar in privire ii citesc ca este un om prefacut care vrea numai sa profite de pe seama altora. La "profita" ma refer ca ea si fratele ei lipsesc de la scoala, apoi au pretentii sa le dai caiet ca sa copieze ce s-a predat in ziua x. Era si ea de fata azi cu intamplarea din clasa si nici macar nu a reactionat sa il calmeze pe fratele ei.

FB ei il stiu. Pe al fratelui ei nu stiu. I-am scris pe FB un mesaj in care spus ca fratele ei are o problema cu mine si daca continua, fratele ei se trezeste la diriginte sau directorul scolii. Totusi e problema in scoala. Iar la parintii lui nu pot ajunge decat prin conducerea scolii. Nu vreau sa il bat.

Iar cu prietenii lui "gasca"?! Ma doare la basca de ei. Dar sa nu ma confunde cu amicii din anturajul lui. Iar daca din cauza frustrarilor zic eu ca si-ar pune amicii sa ma bata ( il cred in stare la cum ma priveste ), o sa se lase cu reclamatii penale. Ca e minor si nu raspunde legii? Te contrazic. Poate ajunge in casa de corectie daca mai face mult pe interesantul. Chiar si conducerea scolii poate sesiza protectia copilului la acest comportament. Dar la A DOUA SANSA nu cred ca va sta conducerea sa clarifice situatia. La noi in scoala la A DOUA SANSA daca cauti bataie cu colegi esti direct exmatriculat. Cunosc cazuri.

| RB26DETT a răspuns (pentru anonim_4396):

Atunci rezolva problema cum trebuie, te duci la director si-i spui ca vrei sa iei legatura cu parintii aluia.

5 răspunsuri:
| OnTopic_ClaudiuOwn_1974 a răspuns:

Nu vei rezolva nimic.
"pocneasca cat eram in ora" : Gramatica.
Si violenta nu te va ajuta.Nu il bate, daca vrei sa ii faci ceva fa-l din vorbe si o sa se invete minte.
La varsta ta de 26 ani credeam ca deja sti ca violenta nu duce la nimic bun.

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 explică (pentru OnTopic_ClaudiuOwn_1974):

Ce raspuns ai dat si tu sa fiu al naibii. Se vede ca nu ai inteles nimic din textul citit.