| millar a întrebat:

Buna TPU vreau sa stiu daca se poate sa te exmatriculez directorul scoli din cauza ca ai filmat in timpul orei un elev la tabla si apoi ai postat pe Facebook... nu eu sunt cea care a filmat si as vrea sa stiu ce consecinte ar putea primi eu sunt eleva filmata

11 răspunsuri:
| sweetys a răspuns:

Http://www.timponline.ro/......arintilor/ Raspunsul la intrebarea ta.

| PeFuga a răspuns:

Depinde de ce este mentionat in regulamentul scolii cu privire la asemenea fapte si daca cel care a filmat are antecedente (alte abateri anterioare). Daca tie ti-a facut rau acea filmare (te pune intr-o lumina proasta, poate atrage comentarii răutăcioase), atunci discută cu dirigintele sau cu un alt profesor care te poate ajuta si vezi ce e bine sa faci. Încearcă discutia aceasta sa fie in privat, nu de fata cu toata clasa.

| mnbvf a răspuns:

Nu o să fie exmatriculată pentru asta, doar o să i se reproșeze și probabil o să-i fie scăzută nota la purtare.

| Sociopatul a răspuns:

Nu are cum sa te exmatriculeze asa usor, in lege spune ca telefonul este permis in scoala, tot in lege scrie ca profesorii/directorul nu au voie sa puna mana pe obiectele eleviilor. deci daca nu pune mana pe lucrurile tale, nu are cum sa vada presupusa filmare din timpul orei. In cazul in care profesorul fimat, a pus mana pe telefonul ei, deja a incalcat legea. Sper sa te ajute, bafta! big grin Pentru asa ceva nota la purtare sau avertizment

| millar explică:

Am auzit ca in unele licee pentru o filmare in timpul orei a examtriculat o fata si de aia eram curioasa. persoana a postat fipmuletul in care apar eu fara acordul meu. si nu vrea sa il stearga. cica acest filmulet este razbunarea ei

| floresdemayo a răspuns (pentru millar):