| Fancyuiop a întrebat:

Vă rog ajutați-mă. Sunt elev la un liceu și stau la cămin. Îs o fire mai sensibilă,mai retrasă și uneori suparăcioasă. Am niște colegi ( care staubîn camera de lângă mine ) care tot mă necăjesc. Îmi spun fel de fel de chestii care mă fac să mă simt prost,mă înjosesc,își bat joc de mine,mă îngână, vb urât și altele. Pur și simplu nu mai suport. Neseară trebuie să mă duc iar la internat. Încă o săptămână cu nebunii. M-am săturat. Și la fosta școală aceleași probleme. Unul dintre ei e un țigan jegos care nu are ce face decât să se distreze pe seama mea. Am încercat toate măsurile (diriginte, pedagog etc.) Ce să mai fac? Dc mi-au prins slăbiciunea? Vă rog ajutați-măăă!

18 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nu esti singurul caz tigani terorizeaza de mult romanii dar nu se face nimic in scimb se platesc alocati si ajutoare sociale acestor gunoiae umane

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: