| sdonks a întrebat:

Ce ar trebui facut in cazul in care ai trimis un produs comandat online inapoi la firma respectiva, dar firma nu iti restituie banii? Incerc sa imi recuperez banii pe un produs returnat la inceputul lunii, in termenii si conditiile lor (produs in ambalajul original, nefolosit, in 2 zile dupa intrarea in posesia fizica a obiectului respectiv). De fiecare data cand reusesc sa dau de ei mi se zice ca nu imi pot gasi coletul la ei in depozit. Am factura si chitanta de la curier ca si dovezi. Ce ar trebui sa fac?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Trimite-le un mesaj, in care indici curierul, factura si chitanta si le spui ca daca nu-ti restituie urgent banii o sa-i reclami la protectia consumatorului.

| sdonks explică (pentru Ioandelasal):

Am facut deja asta. Ar trebui sa ii reclam dupa cele 30 de zile?

| Ioandelasal a răspuns (pentru sdonks):

Da, ii poti reclama, daca nu primesti banii.

3 răspunsuri:
| Werrich a răspuns:

Firma are la dispozitie 30 de zile pentru restituirea sumei.