anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am și eu o mică problemă de ceva timp și aș avea nevoie de un sfat sau două. Am o dragă vecină care de o lună sau două tot cheamă poliția la mine acasă (apartament) pe motiv că este gălăgie, că se aud țipete etc. Singura problemă este că eu nici măcar nu sunt acasă laughing) iar când într-un final am fost sunat și informat de fiica vecinei mele, m-a acuzat de faptul că nu am vrut să deschid domnilor polițiști. Faptul că poți fi acuzat de anumite chestii când nici măcar nu ești acasă mă pune grav pe gânduri. De asemenea, doamna, care are și ea o vârstă într-adevăr, țipă în fiecare seară în intervalul orar 00:00-03:00 la nepotul ei, îl înjură/bate etc. dar nu am alertat niciodată poliția (prostia mea). Ce aș putea să fac? Sunt student și vreau doar puțină pace, nu să-mi apară poliția la ușă de 7 ori pe zi. Mulțumesc anticipat!

8 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Am un amic care era terorizat de pisica vecinului de deasupra. Pisica se juca cu nu stiu ce bile si facea zgomot de el nu putea sa doarma. Acum s-a mutat la casa.

| Brăduuuuuț a răspuns (pentru doctorandus):

Scuză-mă, dar ce relevanță are cu situația mea? laughing Aș vrea eu să mă terorizeze pisica în loc de vecini și poliție...mai ales pentru ceva ce n-am făcut.

| doctorandus a răspuns (pentru Brăduuuuuț):

Poate ai o pisica. Sau daca n-ai tu, are altul (alt vecin). Sau caine. Sau copil mic.

| Brăduuuuuț a răspuns (pentru doctorandus):

Nu am animale de companie dar exista doi vecini, vizavi de ea care sunt oarecum cunoscuti pentru zarva pe care o produc si nu stiu daca doamna pur si simplu nu stie orientarea apartamentului ori are o problema cu mine.

| AdelinaC a răspuns:

Cheama si tu politia cand tipa ea sau pune problema la asociatia de proprietari. Vecina e clar ca are niste probleme psihice dupa cum relatezi ca actioneaza si e imposibil ca alti vecini sa nu fi observat asta deja. De unul singur nu te va crede nimeni. Ideal ar fi daca ai avea niste camere la bloc ca sa dovedesti ca atunci cand ea te acuza ca faci galagie nici macar nu esti acasa. Eu in locul tau as discuta cu administratorul si cu niste vecini cu capul pe umeri apoi as face plangere la politie. Politia poate verifica pe camerele de supraveghere orele cand iesi si cand intri si se dovedeste usor ca te acuza pe nedrept.

| Brăduuuuuț a răspuns (pentru AdelinaC):

Mersi mult de raspuns! Insa tin mentionez faptul ca majoritatea vecinilor mei sunt varstnici si cu probleme psihice mai mari decat ea. Am incercat de nenumarate ori sa discut cu ei dar nu am reusit sa ajung la un consens. Pentru faptul ca situatia a ajuns deja intr-un punct ridicol am ales sa nu mai bag in seama. Din pacate nu avem nici camere de supraveghere, si ce sa vezi, tot din cauza vecinilor care considera ca le incalca intimitatea, astfel mai degraba m-ar acuza pe mine ca sunt tanar si ca sigur eu am facut/tipat etc.

| AdelinaC a răspuns (pentru Brăduuuuuț):

Stai in chirie? Daca da, cauta in alta parte. Nu se poate sa stai asa si sa vina mereu politia. Oricum sesizeaza-le si lor cand mai vin in caz ca nu s-au prins pana acum ca sunt chemati degeaba

| Brăduuuuuț a răspuns (pentru AdelinaC):

Nu, am cumpărat apartamentul acum 4 ani și am avut experiențe nasoale în fiecare an cu vecini bețivi și scandalagii. Totuși mă gândesc că domnii polițiști nu sunt chiar atât de proști și și-au dat și ei seama că apartamentul este gol dacă de fiecare dată nu răspunde nimeni și e liniște. Din nou, sunt sigur că se referă la alți vecini care se ceartă dar pur și simplu nu vrea să asculte când încerc să îi explic că cel mai probabil încurcă locul de unde vine zgomotul. Nici nu vă doresc să fiți în locul meu cu astfel de vecini laughing