anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am și eu o mică problemă de ceva timp și aș avea nevoie de un sfat sau două. Am o dragă vecină care de o lună sau două tot cheamă poliția la mine acasă (apartament) pe motiv că este gălăgie, că se aud țipete etc. Singura problemă este că eu nici măcar nu sunt acasă laughing) iar când într-un final am fost sunat și informat de fiica vecinei mele, m-a acuzat de faptul că nu am vrut să deschid domnilor polițiști. Faptul că poți fi acuzat de anumite chestii când nici măcar nu ești acasă mă pune grav pe gânduri. De asemenea, doamna, care are și ea o vârstă într-adevăr, țipă în fiecare seară în intervalul orar 00:00-03:00 la nepotul ei, îl înjură/bate etc. dar nu am alertat niciodată poliția (prostia mea). Ce aș putea să fac? Sunt student și vreau doar puțină pace, nu să-mi apară poliția la ușă de 7 ori pe zi. Mulțumesc anticipat!

8 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Am un amic care era terorizat de pisica vecinului de deasupra. Pisica se juca cu nu stiu ce bile si facea zgomot de el nu putea sa doarma. Acum s-a mutat la casa.

| Brăduuuuuț a răspuns (pentru doctorandus):

Scuză-mă, dar ce relevanță are cu situația mea? laughing Aș vrea eu să mă terorizeze pisica în loc de vecini și poliție...mai ales pentru ceva ce n-am făcut.

| doctorandus a răspuns (pentru Brăduuuuuț):

Poate ai o pisica. Sau daca n-ai tu, are altul (alt vecin). Sau caine. Sau copil mic.

| Brăduuuuuț a răspuns (pentru doctorandus):

Nu am animale de companie dar exista doi vecini, vizavi de ea care sunt oarecum cunoscuti pentru zarva pe care o produc si nu stiu daca doamna pur si simplu nu stie orientarea apartamentului ori are o problema cu mine.

| AdelinaC a răspuns: