| Valentina_7485 a întrebat:

Am cumparat apa de gura Listerine cool mint.Ma arde gura cand o folosesclaughing.Din cate am inteles clorhexidina nu este recomandata, iar alcoolul nici atat.La ingrediente scrie ca are in compozie alcool, dar nu si in ce cantitate...Plusuri si minusuri in a folosi apa de gura? Avand in vedere ca sunt foarte tanara si nu cred ca ar avea numai parti bune happy

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| vangaelis a răspuns:

Si ce te face sa crezi ca nu stiu nimic despre acest subiect? Faptul ca sunt ironic inseamna ca sunt nestiutor/amator sau cum vrei sa ma numesti?
Hai sa-ti spun mai spun si despre aceasta apa daca tot ma crezi amator.
Alcoolul respectiv este in cantitate mica si are ca rol septic (distruge bacteriile). Apa de gura este fabricata dupa reglementari stricte, in nici un caz nu este daunator.
Chlorhexidina este un antiseptic chimic folosit in tratamentele afectiunilor parandotare, curatind si oferind protectie gingiilor.
Nu te pune nimeni sa folosesti in exces apa de gura. Pana si pasta de dinti e daunatoare daca stai si te gandesti ca si ea e plina de chimicale si fluor.
Apa de gura cu clorhexidina nu trebuie folosita zilnic, ci doar ca si tratament in cazul gingivitelor, bolilor parodontale sau la recomandarea medicului. In general nu se folosesc mai mult de doua saptamani.

8 răspunsuri:
| DimLight a răspuns:

Daca e in comert probabil e safe, e normal sa "arda" folosesc si eu de putin timp ca pana acum nu o gaseam si mi se pare cea mai buna apa de gura. http://www.bioterapi.ro/......tilic.html

| OoBunnyoO a răspuns:

Nu are cum sa iti dauneze atata vreme cat nu o inghiti, este ok.