| Eus3b1u995 a întrebat:

de cateva saptamani ma simt ciudat. asa ca un om beat, imi pierd cateodata echilibrul. cand nu am punct vizual, cand este stinsa lumina se amplifica aceasta ametela, daca ridic capul si ma uit in sus iarasi ma simt si mai ametit. vreau o parere inainte de a apela la medic, am 14 ani.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Parerea unor nepriceputi nu te ajuta. Aici nu cred ca sunt medici. Mergi la medic. Poate fi de la inima, de la inima, etc. Fara un consult fizic nu se poate.

| pietrean a răspuns (pentru Salontanul):

Nu este vorba de "nepriceputi". Poate unii au trecut prin asa ceva(eu am avut un puseu de tensiune mica) si pot da un sfat, orientativ, nu un tratament.Si consultul "fizic", se poate face, dar trebuiesc si analize facute.

| Salontanul a răspuns (pentru pietrean):

Pai ce sfaturi poti sa-i dai nestiind ce are? Asa dupa ureche cum fac si tiganii muzica? Pai tu vorbesti de tensiune si el poate avea probleme cu urechea interna. Si, desteptule, consultul fizic asta include: analize, istoric, diagnostic si tratament. E mai bine sa nu te bagi daca nu stii. Un sfat dat aiurea intr-o boala poate duce la complicatii grave si chiar moarte. Nu te juca cu ce nu stii. Asta nu-i ca si cand i-ai spune unuia sa schimbe procesorul si sa-i spui de un procesor AMD si el sa aiba socket de Intel. Da-l dracu' il vinde si gata. Aici nu se glumeste!

| pietrean a răspuns (pentru Salontanul):