| JusTPauL a întrebat:

Daca am consumat alcool ieri noapte si astazi merg la sala pot sa iau proteine, creatina?

Răspuns Câştigător
| ziftode a răspuns:

Din cate stiu eu procesul de digestie tine max 6-8h, dupa ce s-a terminat nu mai ai cum sa primesti alcool in sange, iar ficatul si rinichii elimia alcoolul si mai repede din sange (decat 6-8), asa ca dupa 12h poti sa ai numai mahmureala care sunt efectele toxinei rezultate din alcool, care e cu totul altceva...
nu sunt expert, dar asta e ce stiu, insa mai stiu ca:

poti sa mananci orice, inclusiv energetizante naspa (cum ar fi RedBull) atunci cand esti cu adevarat beat, nu se bat cap in cap,
chestiile care se bat cap in cap sunt medicamente "dure", de la antibiotice in sus (pana la medicamente care in conjctura cu aloolul sunt folosite de sinucigasi, nu vreau nici macar sa trec categoria lor aici, nu isi are rostul)

4 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

Proteinele si creatina se gasesc IN MANCARE.

Daca ieri ai baut alcool, azi MANANCI? Evident ca DA => poti sa-ti iei si suplimentele.

| lpavel a răspuns:

Binenteles, nu vad de ce nu ai putea happy

| MihaiNicu23 a răspuns:

Da poti ca doar nu sunt antibiotice.

| JusTPauL explică:

Inca nu au trecut 12 ore de cand am consumat alcool in exces? Mai exact o sticla de wisky, prin vene imi curge alcool?

| ziftode a răspuns (pentru JusTPauL):

Din cate stiu eu procesul de digestie tine max 6-8h, dupa ce s-a terminat nu mai ai cum sa primesti alcool in sange, iar ficatul si rinichii elimia alcoolul si mai repede din sange (decat 6-8), asa ca dupa 12h poti sa ai numai mahmureala care sunt efectele toxinei rezultate din alcool, care e cu totul altceva...
nu sunt expert, dar asta e ce stiu, insa mai stiu ca:

poti sa mananci orice, inclusiv energetizante naspa (cum ar fi RedBull) atunci cand esti cu adevarat beat, nu se bat cap in cap,