|

Fac sala de 4 luni, in primele 3 luni ma duceam cand puteam ( 1-2-3 ori pe saptamana, uneori chiar de loc) dar totusi am crescut in primele 3 luni de la 33 cm la 37 cm la brat.

De 1 luna m-am apucat mai serios ( 5 zile din 7 ) si a inceput sa se vada diferenta am crescut de la 37-37 la 40-41.

Am 15 ani, nu am bagat nimic si as vrea sa stiu daca e bun programu acesta pentru mine :

Luni : piept-biceps

Marti: spate-triceps

Miercuri: trapez-umeri

Joi:picioare-antebrat

Vineri:triceps-biceps

Si as vrea sa intreb ce greutate ar trebui sa ridic la piept, fac cu 50kg lejer 10 repterati a cate 4 serii.

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Da la sala nu e nimeni mai vechi in domeniu sa iti explice mai sigur daca tot e SALA DE FITNES

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Aici iti iei program in functie de obiectivele tale http://www.megaproteine.ro/antrenamente-si-nutritie.html
Alimentatia conteaza cel mai mult. Iti trebuie 2-2, 5g proteine/kilocorp si 3-4 de carbo. Nu uita de odihna.
Apropo... programul ala nu e bun de nimic! Nu lucrezi grume mici cum ar fi bicepsul si tricepsul de 2 ori pe saptamana pentru ca le supraantrenezi. Gasesti pe site-ul ala program. Daca mai esti interesat de ceva dai reply. Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

1.Este foarte bun antrenamentul doar ca mai bine vineri nu faci nimic, ajunge sa lucrezi o grupa doar o data pe saptamana mai ales daca o lucrezi cum trebuie.

2.Trebuie sa folosesti o greutate care sa nu-ti permita mai mult de 8-12 repetari.

3.Eu zic sa te ti calumea de antrenament fara sa amani zilele sau sa sari peste o saptamana.

4.Alimentati ta trebuie sa fie asa 60%-carbohidrati 30%-proteine si 10% grasimi si da ai auzit bine carbohidrati sunt mai importanti ca proteinele pentru ca ei sunt principalele surse de energie daca te alimentezi doar cu proteine o sa fie folosite pentru energie si nu o sa mai aiba ce sa se duca in muschi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează