|

Salut! Ce trebuie sa mananc ca sa am pieptul un pic facut si cu bratele si cam cate flotari pe zi? Daca puteti sa-mi spuneti ce trebuie sa mananc dimineata, dupa-amiaza si seara. Eu fac un stil de flotari foarte obositoare. De ex: am facut odata 10 si dupa aia inca 10 imi simteam muschii de la maini un pic mai dezvoltati laughing stiu, suna aiurea laughing. FUNDA care ma poate ajuta. Nu vreau sa ma apuc de sala. daca asta vreti sa-mi ziceti.

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Fa in serii de cate 15-20. Prima zi 15, a doua 30, si tot asa, maresti numarul de flotari. pana la cat poti. Mananca dimineata multi carbohidrati, iar in restul zilei proteine... poti face si extensii(intins pe burta, cu mainile la spate, si incerci sa te ridici). si chiar recomandat este sa faci si exercitii cu haltere.

| a răspuns (pentru lBroken69):

Cel mai prost antrenament posibil, bun sa ramai firav.

Se fac serii de MAXIM 8 ( poti peste, maresti greutatea, NU numarul de repetari ).

Si in niciun caz zilnic.

Pieptul se face 1 data pe sapmana ( luni de obicei ).

Tu vrei sa ramana un COPIL FIRAV ca tine?

11 răspunsuri:
| a răspuns:

Pentru asta NU ai nevoie de o alimentatie speciala! Mananca ce vrei si cum vrei! big grin Muschii nu de la mancare cresc ci de la mult antrenament, cand ajungi la un anumit stagiu atunci conteaza dar ce faci tu... laughing)) NU CONTEAZA! Bafta!

| a răspuns (pentru lpavel):

Ori esti dezinformat...ori neinformat ori pur si simplu esti idiot. Muschii cresc de la mancare, desteptule. E foarte adevarat ca trebuie stimulati..altfel nu se produce cresterea! Insa daca te antrenezi ca un spartan si mananci doar paine, o sa te antrenezi ca un bou ani la rand si nu o sa vezi niciun rezultat. Iti sugerez sa iti dai doua palme ca ai putut debita o asa aberatie si sa te duci sa citesti carti de nutritie si culturism.

| a răspuns (pentru lpavel):

Serios prietene, iar comentezi ca incompetentul? In culturism conteaza 70% alimentatia si 30% antrenamentul.Banuiesc sa si culturistii profesionisti(pot sa ma incadrez si eu intre ei) manca tot ce vor ei si la intamplara.Nu imi pot imagina cat de imbecil daca dai asemenea sfaturi.

| a răspuns (pentru SiLaS):

Nu poate sa faca mai mult de 10 flotari si il pui in categoria de culturisti? laughing))) 70% alimentatia si 30 antrenamentul? laughing)))))) 0% odihna si refacerea! laughing)) E clar ce profesionist de **** esti! laughing))Nici macar nu stii ce e un profesionist! laughing) asa ca pentru tine : tu esti un amator NU profesionist doar daca n-ai participat la un concurs ceva laughing)) Ba esti prost tare nu gluma laughing) Pacat ca nu pot sa vad ce exercitii faci si cum le faci pentru ca dupa cum vorbesti esti prost rau nu gluma dar ce e bine in toate astea crezi ca le stii pe toate laughing)) Tine-o tot asa, sigur peste cateva luni vei castiga Mr. Olympia... laughing)))

| a răspuns (pentru lpavel):

Esti praf baiatule,si ma consider culturist pentru ca eu am ani de sala,tu ce ai ma rahatule,iti zic eu,nimic.Tu doar dai raspunsuri eronate si comentezi aiurea fara sa te documentezi, si stai linistit ca arnold nu a fost Mr. Olympia din prima, dar tu un om prost, un taran basit cu internet nu ai ce sa stii.Te-am rugat sa nu mai comentezi la categoria sport dar tu nu ma asculti, esti praf baiatule.

Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns:

Prietene hai sa iti zic eu cum sta treaba cu sportul asta ca multi care ti-au raspuns nu se pricep.In primul rand cu flotarile nu iti faci bratele mai mari, ci doar pieptul mai bine zis flotarile lucreaza 70% piept 15%triceps si 15% deltoid anterior.In al doilea rand daca faci zilnic nu o sa ajungi nicaieri deoarece muschii cresc in zilele de pauza deci 1 grupa pe saptamana, niciodata sa nu repeti aceeasi grupa in aceeasi saptamana.Trei,alimentatia este cea mai importanta in sportul acesta,fara ea nu vei ajunge nicaieri,trebuie sa mananci zilnic carbohidrati si proteine cat cuprinde adica carne(pui,rata,curcan,vita slaba,porc slaba etc.)la gratar+carbohidrati(cartofi dulci,orez,linte,fasole, mazare, paste etc.)Si pe final sper sa nu fii dezamagit pentru ca iti zic ca acasa nu poti sa pui muschi ca la sala, nici sa nu te gandesti. Sper ca te-am ajutat, bafta!

| a răspuns:

Boule..conteaza ce mananci...copil prost ce esti.

| a răspuns:

Fa in serii de cate 15-20. Prima zi 15, a doua 30, si tot asa, maresti numarul de flotari. pana la cat poti.

| a răspuns (pentru Horrr123):

Pentru muschi MAXIM 8 repetari.

Daca POATE peste 8 flotari => trebuie sa mareasca greutatea.

15-30 de flotari faci pentru rezistenta, in niciun caz pentru muschi.

Si 1 data pe saptamana, NU zilnic. Muschii cresc in zilele de odhina.

Daca tu antrenezi pieptul zilnic, el CAND DRACU mai creste?