|

Salut sa incepem cu inceputul ma cheama Costin, am aproape 15 ani, 1, 75 inaltime si vreo 60 kg.Nu par foarte gras adica nu am deloc burta putina foarte putin grasime in partea de jos a burtii dar care nu tare se observa.

Acuma sa va spun care e problema mea:

Bun deci cam de vreo 2 ani tot imi doresc sa "arat bine" in sensul ala sa am muschii stiti voihappy Dupa aia mi-am dat seama ca de fapt nu vreau masa musculara ca nu vreau sa fiu Arnold...

eu vreau doar definire si normal ca si putini muschi adica vreau sa fiu definit nu chiar la maxim doar asa sa se vada muschii.

Nu sunt chiar asa de gras si in corp sa zic asa adica nu poti sa zici ca am multa grasime ca daca ma incord se vede destul de ok si mi se observa primele 4 patratele dar nu tare de tot... am un spate sa zic ok partea de sus a spatelui ma refer asta am auzit ca mi s-a format de la tractiuni, imi plac tractiunile foarte mult si incerc sa perseverez mult.

In brat am 31-32 depinde daca sunt "incalzit" intelegetihappy

Bun altceva acasa am incercat exercitii abdomene, flotari, si alte exercitii eficiente, pentru spate fac tractiuni si pentru biceps tot tractiuni, flotari pentru triceps piept. Apropo ca tot am ajuns la partea cu pieptul multi imi zic ca am piept de cocos ca mie putin scos deci nu format "chestu" mi-e scoasa cum ar venii cutia toracica si in partea abdominala pe langa coaste am un fel de gaura adancitura nu stiu cum sa va zic poate se subintelegehappy

Mai faceam abdomene in prostie desii eu cred ca il am format dar am vazut ca abdomenul se face in bucatarie mai mult. M-am mai documentat si eu putin nahappy

Si acuma vine intrebarea:

Ce exercitii mai eficiente imi recomandati pentru definire deci nu crestere musculara doar putin ca ori cine are nevoie deci nu ca Arnold. Exercitii pentru acasa strict pentru definire, cardio daca e nevoie, alimentatie, exercitii la bara si altele legate doar acasa. Nu vreau sa fac sala.

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

"Nu vreau sa fac sala", atunci ramai cu un amarat de 31 in brat. E alegerea ta daca vrei sa ramai un firav.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Ok frate nu ca vreau sa raman firav, bine o iau dupa tine, ma apuc de sala dar ce-mi recomanzi atuncea? Exercitii pentru putina masa musculara dar eu vreau definira mai multa si forta, si vreau sa fac exercitii la bara dar daca ma apuc de sala imi recomanzi niste exercitii + alimentatie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Costinasss):

Definire = arderea grasimii care acopera muschii, adica slabire.

Tu ai 60 kg... dupa definire o sa fii un slabanog caruia i se vad toate oasele.

Intai pune masa musculara sa ajungi la vreo 80 kg, apoi fa definire.

p.s. : cand faci definire PIERZI din forta si invers.

Daca vrei forta, faci forta, daca vrei masa faci masa si daca vrei definire faci definire ( daca ai la ce ), nu le poti face pe toate o data.

Cand faci una din ele se strica celelalte ( cand faci forta pierzi din definire, cand faci definire pierzi din forta ).

Nu te-ai documentat prea bine in domeniul asta, nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

4-5 MESE PE zi!
Oua, lactate in special CARNE...
Consumi in 'nainte de antrenament.
Nu marimea conteza, forta conteza.
Faza e ca flotari si astea is pentru forta si sala pentru marime.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează