|

Va salut ma duc la sala de 1 saptamana si lucrez cam in fiecare zi daca fara dumininca (am 17 ani) 1, 70 si 60 kg dar am putina burtica, as vrea sa pun ceva muschi pe mine, si nu stiu cum sa imi reglez alimentatia, ce sa mananc? la ce ore? inainte de antrenament? (fac antrenament la 8 - 8:30) alerg 5 minute de incalzire iar apoi fac la aparate. Daca aveti un o dieta care v-a ajutat pe voi as fi recunoscator. va multumesc mult de tot!

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

6 zile pe saptamana ca incepator. in concluzie un rahat. ce suplimente iei tu sa ajuti muschiul daca tragi in halul asta de el? kg de glutamina si amino si vitamina C si ca incepator e tot prea mult. toate site-urile de profil au antrenament incepator 3/4 zile, tu faci 6. pe ideea mai mult e mai bine, cand de fapt e mai prost. ce sa mananci? 35% proteina (oua, carne, lapte, linte) 50-60% carbo (orez, cartofi, cereale, legume, fructe) si restul grasimi (ulei de peste, nucifere). cum le imparti in mese e problema ta. tii cont de faptul ca din 3 in 3 ore trebuie sa ai o sursa de proteina in corp si cele mai importante mese sunt micul dejun si masa dupa antrenament.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Fa 3 sau 4 antrenamente pe saptamana.

muschii se dezvolta in zilele de pauza... tu daca le dai o singura zi de pauza ( duminica ), ei o sa creasca foarte LENT.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Prima luna ar trebui sa fregventezi de 2-3 ori pe saptamana pina la 12 antrenamente pe luna

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează