| paulina1234 a întrebat:

Am comandat acum cateva luni un telefon de pe Flip, iar dupa ceva timp de utilizare acesta s-a închis brusc, l-am trimis înapoi la ei, l-au reparat, in mail mi-au spus ca a fost vorba de o reparație la placa de baza. Dupa doua luni am întâmpinat aceeași problema. De aceasta data insa, mi-au spus ca nu a fost nicio problema la placa de baza si ca telefonul e blocat in bootloop. Nu știu ce sa fac in aceasta situație, a patit cineva la fel?

5 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Bootloop apare cand sistemul de operare e corupt. Asta se rezolva cu un flash de OS. Si e normal sa ai probleme cu chestii second, iti asumi cand il iei ca nu e nou.

| paulina1234 explică (pentru Wr3nch):

Mulțumesc pentru răspuns. Da, clar mi-am asumat ca nu e nou si va avea cateva defecte, dar nu ma așteptam sa întâmpin de doua ori in 5 luni aceeasi problema. Mulțumesc încă o data, o sa vad in continuare ce pot face.

| Wr3nch a răspuns (pentru paulina1234):

Eu personal zic asa. Daca se defecteaza a treia oara, ceri sa iti dea alt telefon sau banii inapoi

| Anonimul151 a răspuns:

Cam așa se întâmplă când cumperi telefoane secound. Deși site-ul acesta se laudă că verifica telefoanele, probabil nu o fac de fiecare dată. Unele telefoane mai au și defecte ascunse.

Cel mai bine ar fi să cumperi de acum telefoane noi.

Nu da 1000 lei sau mai mult pe un telefon secound pentru că pe banii ăștia îți cumperi unul nou.

| paulina1234 explică (pentru Anonimul151):

Da, am avut încredere din păcate.