Limita e de 2 ori
a treia oara poti sa iti ceri banii inapoi, sau sa accepti inlocuirea, daca nu e problema de design (eu am dat inapoi si luat banii din prima un router cu baterie la care scria MARE pe cutie "tine 6h" si daca tinea 3 era mult, si nu era din baterie, era din design, consuma prea mult ca sa tina bateria aia 6h)
Stiu ca dupa ce vine a doua oara din service si il duci a 3a oara nu mai trebuie sa astepti pana il repara ci sa iti ceri banii direct
dar, da un telefon la protectia consumatorului
https://anpc.ro/
numarul e in dreapta sus
si intreaba ce drepturi ai, ca sa fii sigur
Pai daca tot stricat a venit inapoi de ce ai platit? si dus de mai multe ori acolo
Comerciantul are obligația de a repara sau înlocui gratuit calculatorul stricat sau de a vă da banii înapoi.În cazul în care nu primiți un răspuns satisfăcător din partea comerciantului, contactați centrul european al consumatorilor din țara dumneavoastră sau din țara în care ați cumpărat calculatorul.