anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună ziua. Am cumpărat un laptop Asus și a venit cu rama de la ecran din partea de jos pe jumătate dezlipita. Se vede urat și cu timpul sunt sigur ca se va dezlipi și restul. Am făcut retur și am comandat același model. Cat de frecvent se întâmplă ca laptopurile (ASUS) sa vina cu o asemena problema? Ce anume cauzează aceasta problema și cum afectează în viitorul îndepărtat acest defect?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

Inseamna ca e o probleme comuna la acest model, un defect de fabricatie pe intreg lotul, dar atentie, nu e o problema comuna specifica tuturor modelelor ASUS, ci posibil doar la acest model sa fie.
Ce am spus mai sus cu preturile ce le dau eu pe laptopuri in general nu e nicidecum ca sa ma dau mare ci cand aleg un laptop ca sa ma asigur ca e cu piese de calitate incerc sa iau gamele de varf, nu cele mai scumpe evident ca nu-s nebuns a dau 17.000 de lei pe un laptop, de obicei le aleg pe cele de gaming ca imi place sa fie placa video cat de cat performanta si ca au un sistem de ventilatie bun.
Cred ca tot ce poti sa faci este sa alegi un alt model de la o alta marca sau sa mai pui bani de diferenta si sa iei altceva mai performant, cum imi dau seama ca ti s-a acrit de aceasta marca (Asus) poti incerca un alt model de la concurenta : HP, Lenovo, Acer etc citeste inainte recenzii despre fiecare model in parte si apoi achizitioneaza
Nu stiu cum e cu politica de retur, daca poti returna si alege in schimb un alt produs total diferit de valoare apropiata sau +diferenta, dar banuiesc ca daca returul se face in cele 14 zile legale e posibil. Trebuie intrebat la eMAG la la magazinul de unde ai facut achizitia

9 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Depinde ce ASUS ai comandat una e model de 1500 de lei si alta unul de 10.000 de lei, eu nu am avut astfel de probleme, ultimul Asus a fost un rog ce a costat circa 4800 de lei acum 5 ani, deci era calitativ
Pe de alta parte cred ca a fost doar un simplu defect care se putea intampla la orice marca si model nu doar la Asus
In definitiv conteaza mult cat dai pe un laptop, daca e unul ieftin apar probleme in timp iti dai seama ca si costul lui de fabricatie e mic si este un lucru de proasta calitate.
Eu mor cand vad laptopuri la 1000 de lei sau 1200 de lei, pai ori sunt laptopuri ori sunt niste plastice cu circuite de 2 lei in ele, ce fiabilitate au astea?
Acum am un Hp numai zic modelul de 6000 de lei, la fel forjat nu are nicio problema.
Ia lucruri scumpe si nu vei avea probleme, cele ieftine sunt problematice si in final costa mai mult in timp un lucru ieftin si prost decat un lucru mai scump pe care nu trebuie sa-l repari niciodata.

| anonim_4396 explică (pentru Simpatic):

Am luat X515EA. Mi-a venit al doilea acum și are exact același defect. Prețul e 2400 lei

| sindeiu a răspuns (pentru anonim_4396):

Mie mi-a venit laptopul defect din fabrica cand il aprindeam batea ceva in interior trebuie sa-l duc la service

| Simpatic a răspuns (pentru anonim_4396):

Inseamna ca e o probleme comuna la acest model, un defect de fabricatie pe intreg lotul, dar atentie, nu e o problema comuna specifica tuturor modelelor ASUS, ci posibil doar la acest model sa fie.
Ce am spus mai sus cu preturile ce le dau eu pe laptopuri in general nu e nicidecum ca sa ma dau mare ci cand aleg un laptop ca sa ma asigur ca e cu piese de calitate incerc sa iau gamele de varf, nu cele mai scumpe evident ca nu-s nebuns a dau 17.000 de lei pe un laptop, de obicei le aleg pe cele de gaming ca imi place sa fie placa video cat de cat performanta si ca au un sistem de ventilatie bun.
Cred ca tot ce poti sa faci este sa alegi un alt model de la o alta marca sau sa mai pui bani de diferenta si sa iei altceva mai performant, cum imi dau seama ca ti s-a acrit de aceasta marca (Asus) poti incerca un alt model de la concurenta : HP, Lenovo, Acer etc citeste inainte recenzii despre fiecare model in parte si apoi achizitioneaza
Nu stiu cum e cu politica de retur, daca poti returna si alege in schimb un alt produs total diferit de valoare apropiata sau +diferenta, dar banuiesc ca daca returul se face in cele 14 zile legale e posibil. Trebuie intrebat la eMAG la la magazinul de unde ai facut achizitia

| NLS a răspuns:

Mi-au trecut prin mana in ultimii ani 2 modele de Strix si 3 de TUF, plus ce am mai vazut expuse prin MediaMarkt si inca un magazin local de calculatoare.
Constructia mi s-a parut impecabila.

Nu am mai vazut ASUS cu astfel de defecte "fizice",
insa oricum, poti cere retur, atata vreme cat exista o problema care te deranjeaza si pe care o poti documenta cu dovezi (poze).
Fie ca e vorba despre o fisura in carcasa, sau ceva dezlipit, (ce nu poate fi usor pus/lipit la loc, precum un logo).

Daca doresti sa incerci alta marca, nu te arunca la Acer.
Personal recomand HP, DELL sau Lenovo.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Probabil e din fabrica asa. Nu am mai auzit la ASUS, doar la firme chinezesti gen zte si altele, au multe livrari care sunt aproape complet pline cu gunoaie

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Defect de fabricatie sau problema din curierat dupa cum a fost manipulat.
Frecventa e redusa, se poate intampla la orice marca, e irelevant oricum.
Nu afecteaza in mare masura compania pentru ca aceste pierderi sunt oricum prevazute deci nu e mare lucru.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ce părere aveți, este o idee buna sa îl păstrez și sa îl duc la un service sa îl lipească?

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Pai ai spus ca ai facut retur si ai luat altul.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Mi-a venit azi cel pe care l-am luat cu același defect