| Temmp0 a întrebat:


E cineva care foloseste intensiv serviciile Adobe ( Photoshop etc etc... )? Sa imi explici si mie care e faza cu Creative Cloud. etc etc... Sunt incepator, dar imi cam fac cu ochiu' aceste aplicatii.
Va rog, daca e cineva cu care sa pot vorbi pe Skype sa imi explice putin ce si cum, i-as fi recunoscator.
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| MenInShadow a răspuns:

Google it's your friend!
Nu o sa pot sa-ti dau cel mai bun raspuns din lume, pentru ca nu am fost niciodata interesat de Creative Cloud, si inca nu sunt interesat.
Totusi, daca o sa cauti pe google, o sa aflii cateva informatii, gen faptul ca, de exemplu, Adobe Photoshop CC este tot Photoshop, dar care are cateva functii in plus, cateva lucruri pe care CS6 sau alte versiuni nu le au.
Sunt tot felul de informatii pe care le poti gasi pe internet legat de Creative Cloud, eu nu stiu mai nimic pentru ca nu am fost interesat.
Folosesc Photoshop de vreo 3 ani (nu constant, dar atata de mult cat imi permite timpul), After Effects si Illustrator, dar sincer, nu am avut niciodata nevoie de Creative Cloud.

| Temmp0 explică (pentru MenInShadow):

Te rog, zi-mi o zi cand poti intra 20-30 min sa vorbesti cu mine pe skype. Te rog frumos!

| MenInShadow a răspuns (pentru Temmp0):

Nu pot intra pe skype, am probleme cu pc-ul, si nu mai folosesc windows deocamdata, doar linux (instala azi), si trebuie sa fac o gramada de lucruri pana sa functioneze totul asa cum trebuie.
Daca ai o intrebare o poti bune aici.

| Temmp0 explică (pentru MenInShadow):

La linux te pot ajuta eu happy. In fine. As dori sa imi explici care e faza cu toate aplicatiile oferite de cei de la Adobe. Si ce e mai exact Creative Cloud. L-am descarcat si am impresia ca e un fel de STEAM ( pentru jocuri ), doar ca e pentru aplicatiile Adobe. Explica-mi putin te rog!

| MenInShadow a răspuns (pentru Temmp0):

Pai cu aplicatiile de la Adobe e destul de usor, daca prin asta te referi la faptul ca vrei sa stii ce face fiecare aplicatie in parte.
Totusi, nu te pot ajuta cu absolut TOATE aplicatiile, pentru ca nu am lucrat cu fiecare, dar iti spun despre ce stiu, cat stiu.
1. Photoshop - Presupun ca nu mai trebuie sa-ti ofer o explicatie, este unul dintre (daca nu chiar cel mai) cele mai bune aplicatii de editare fotografice din lume. Practic, si pe scurt, poti face absolut orice ai in minte, atata timp cat sti cum sa-l folosesti.
Se poate utiliza gratis pentru 30 de zile si dupa, daca vrei, il cumperi, sau gasesti tu o modalitate sa-l faci full.
Se foloseste in orice fel de "domeniu" al fotografiei, de la editare de lumina, culoare, perspectiva, etc, pana la crearea unor imagini intregi din absolut nimic. De aia este si cel mai bun.
Este valabil pentru Windows si Mac, iar pe linux se poate instala, dar e mult de munca, si nu direct, ci prin alte programe.

2. Illustrator - Numele il descrie destul de bine. Se foloseste pentru a crea ilustratii, logo-uri, si multe lucruri pe care photoshop-ul le poate face, dar nu la fel de rapid si usor.
Sunt doua programe separate pentru ca ambele au foarte multe functii, si daca s-ar fi pus toate intr-un singur program, ar fi fost deja mult prea mult.
Illustrator se foloseste in mare parte la crearea unor personaje simple, sau care pot fi folosite in animatii.
Nu este foarte mult de zis despre el, nu prea mult in termeni tehnici, pentru ca este doar un Photoshop cu direfite optiuni (de exemplu, poti face text 3D, ceea ce in photoshop nu prea poti face direct).

3. Adobe Premiere Pro - Daca ai auzit sau folosit vreodata Sony Vegas sau Camtasia Studio, cam asta este si Adobe Premiere Pro. Un editor video.
Personal, nu l-am folosit pentru foarte mult timp, pentru ca pc-ul meu nu mi-a permis, dar atata cat am lucrat cu el, mi-a oferit numai "bucurii".
Este bun, foarte, multa lume lucreaza cu el, si are si de ce, pentru ca ofera o calitate foarte buna, este usor de utilizat, si, inca odata, ofera o calitate foarte buna.
Nu degeaba este folosit de mai toate televiziunile si productii de filme.

4. Adobe Audition - Un program de editare Audio, foarte buna, cu o gramada de optiuni pe care le poti folosii dupa bunul plac.
Din pacate, nu ma prea pricep in domeniul audio, si nici nu prea ma pasioneaza, asa ca am lucrat cu Audition doar sa-l testez, dar mi-a placut.
Este usor, dar foarte buna, si te ajuta sa faci o gramada lucruri pe care nu le prea poti face cu programe gen Audacity.

5. Adobe After Effects - Favoritul meu, dupa Photoshop. Este tot un program de editare video, dar unul mai special, si foarte diferit de Premiere Pro, Sony Vegas si alte programe care se ocupa NUMAI de editare video.
Cu After Effects poti realiza efecte foarte bune la orice video, intro-uri de calitate, si mai ales animatii.
Este cel mai folosit program in realizarea animatiilor, pentru ca este usor, si foarte bun, iar produsul final este de calitate.
De asemenea se poate folosii pentru a crea video-uri cu Kynetic Typography (nu stiu daca asa se scrie), am facut si eu unul acum ceva timp, si mi-a placut, este usor, nu ca si continut, ci ca si metoda de editare.
Chiar daca programul pare complicat la inceput, cu timpul inveti ce poate face, si ajunge sa-ti placa din ce in ce mai mult.

Cam atat am folosit din "garderoba" Adobe, iar cel mai mult m-am jucat cu Photoshop si After Effects.
Legat de Creative Cloud, da, este un fel de steam pentru programele de la Adobe, si sincer, nu-i gasesc utilitatea.
Nu de alta, dar sa instalez Creative Cloud ca sa descarc Photoshop, sau sa ma duc pe site-ul Adobe si sa descarc Photoshop, mi se pare fix aceeasi chestie.
Singura diferenta e ca in primul caz, instalez inca un program in pc, care-mi poate ingreuna functionarea.
Eu personal l-am folosit pentru... 10 minute. Mi s-a parut nefolositor, putin "complicat" pentru ce vrea sa fie, si l-am sters foarte repede.
Asa ca daca vrei sa folosesti o aplicatie de la Adobe, pe langa faptul ca trebuie sa te pregatesti de ore bune de invatare, ai de ales in a folosii sau nu CC. Asta e alegerea ta, ofera (din cate stiu eu), exact aceleasi servicii ca si site-ul.
Cel putin ca si program simplu, adica Creative Cloud, cand vine vorba de Photoshop CC sau programe de genul, se schimba putin treaba, pentru ca in ele poti gasi unele optiuni pe care nu prea le gasesti la cs6 sau ultimele versiuni scoase.

Eu sincer prefer sa descarc versiunile normale, si sa la CC-urile pentru alte persoane, care le prefera.

Si legat de Linux, inca nu am mare nevoie de ajutor, l-am instalat pentru ca Hard-ul meu n-o s-o mai duca mult, si poate cu linux ii maresc putin durata de viata.
Am ce-mi trebuie, mai am nevoie sa instalez ce-i nevoie pentru a incepe sa lucrez la WebDesign, sa vad cum naiba instalez photoshop-ul, si sa ma descurc pana strang suficienti bani de un alt pc, sau macar de un laptop.
Oricum, daca mai ai intrebari, nu ezita sa ma intrebi, te ajut cu ce stiu, nu sunt expert, deci nu te baza in totalitate pe cunostintele mele.

| MenInShadow a răspuns (pentru Temmp0):

Apropo, am vazut ca ai postat in trecut intrebari despre League Of Legends, daca vrei te ajut si acolo, il joc de mai bine de 2 ani, cred ca s-au facut deja 3

| Temmp0 explică (pentru MenInShadow):

Da-mi un mesaj cu skype-ul tau. In linux te duci pe site si descarci skype pentru linux. Dupa care din Software Centre iti iei package installer. Si pur si simplu pe arhiva skype, dai click dreapta si install. Te scuteste de comenzi puse in terminal.
Ai grija sa iti pui diverele la placa video. Eu unu iti recomand f. mult Linux MINT. Are o grafica care nu ingreuneaza asa mult PC-u'... Iti las skype-u meu : contact.narcis17

6 răspunsuri: