| Temmp0 a întrebat:


E cineva care foloseste intensiv serviciile Adobe ( Photoshop etc etc... )? Sa imi explici si mie care e faza cu Creative Cloud. etc etc... Sunt incepator, dar imi cam fac cu ochiu' aceste aplicatii.
Va rog, daca e cineva cu care sa pot vorbi pe Skype sa imi explice putin ce si cum, i-as fi recunoscator.
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| MenInShadow a răspuns:

Google it's your friend!
Nu o sa pot sa-ti dau cel mai bun raspuns din lume, pentru ca nu am fost niciodata interesat de Creative Cloud, si inca nu sunt interesat.
Totusi, daca o sa cauti pe google, o sa aflii cateva informatii, gen faptul ca, de exemplu, Adobe Photoshop CC este tot Photoshop, dar care are cateva functii in plus, cateva lucruri pe care CS6 sau alte versiuni nu le au.
Sunt tot felul de informatii pe care le poti gasi pe internet legat de Creative Cloud, eu nu stiu mai nimic pentru ca nu am fost interesat.
Folosesc Photoshop de vreo 3 ani (nu constant, dar atata de mult cat imi permite timpul), After Effects si Illustrator, dar sincer, nu am avut niciodata nevoie de Creative Cloud.

| Temmp0 explică (pentru MenInShadow):

Te rog, zi-mi o zi cand poti intra 20-30 min sa vorbesti cu mine pe skype. Te rog frumos!

| MenInShadow a răspuns (pentru Temmp0):

Nu pot intra pe skype, am probleme cu pc-ul, si nu mai folosesc windows deocamdata, doar linux (instala azi), si trebuie sa fac o gramada de lucruri pana sa functioneze totul asa cum trebuie.
Daca ai o intrebare o poti bune aici.

| Temmp0 explică (pentru MenInShadow):

La linux te pot ajuta eu happy. In fine. As dori sa imi explici care e faza cu toate aplicatiile oferite de cei de la Adobe. Si ce e mai exact Creative Cloud. L-am descarcat si am impresia ca e un fel de STEAM ( pentru jocuri ), doar ca e pentru aplicatiile Adobe. Explica-mi putin te rog!

| MenInShadow a răspuns (pentru Temmp0):