Întrebare recomandată | Valentinbaciu2002 a întrebat:

Eu am internet fix de la Digi. Mi-am luat un router nou pentru ca celalalt nu mai funcționa. După 2 săptămâni cu routerul nou, datele de conectare sunt gresite, acesta este mesajul afisat. Am sunat de 2 ori la deranjamente si am primit de fiecare data o parola noua de conectare care a functionat fiecare in jur de 12 ore si in dimineața asta am primit acelasi mesaj "datele de conectare incorecte", nemodificand nimic de la introducerea lor. Ce as putea face? Ca doar nu o sa sun in fiecare zi pentru o noua parola.

14 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Cauta pe cineva in orasul tau sa se priceapa la securizare router! Exeista si o aplicatie pe telefon Tenda WiFi de unde poti bloca activitatea rauvoitorilor.

| Valentinbaciu2002 explică (pentru Salontanul):

Mulțumesc. Am aplicatia respectiva, dar folosesc adresa ip-ului si nu s au conectat alte dispozitive care nu-mi aparțin

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

Si cei de la RDS ce zic? Totusi ceva e foarte dubios aici. Ce zici tu ca patesti nu ar trebui sa se intimple, mai ales in mod repetat. P.S. Faptul ca tu vezi ca nu s-au conectat alte dispozitive la router nu inseamna ca asta e si adevarul. La o adica puteau modifica logurile, iti dai seama...

| Valentinbaciu2002 explică (pentru GabiDumitrescu):

Mersi de pont. Imi rasound mereu domnișoarele de la deeanjamente cu "da, chiar figureaza ca incorect. O sa va schimb parola si daca nu funcționează, ne sunați iar" si daca sun iar viitoare doamna imi va răspunde fu aceeasi replica. Daca solicit o echipa de la deeanjamente crezi ca poate rezolva ceva?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

Deranjamentele in mod normal nu se baga daca nu e routerul de la ei.winking

| GabiDumitrescu a răspuns:

Probabil ai deschis routerul la acces remote si te tot sparge careva apoi se conecteaza cu parola ta din alta parte, altfel nu imi imaginez. Ce router ai?

| Valentinbaciu2002 explică (pentru GabiDumitrescu):

Un tenda ac6 din seria 1200

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

Ce abonament ai? Daca esti pe fibra, arunca mizeria aia in secunda doi. Ia un router gigabit cinstit, poate fi si SH fara probleme. Ca test ca sa vedem daca am avut dreptate mai devreme, dezactiveaza la router WiFi-ul si remote admin-ul vreo saptamana. Vezi daca se mai intampla problema sau nu.

| Valentinbaciu2002 explică (pentru GabiDumitrescu):

Nu am fibra optica. Controlul la distanta nu a fost activat niciodată. Nici generalul nu funcționează direct in calculator

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

A, deci ai doar abonamentul de 100 Mbps? Posibil sa fie routerul cu probleme, nu stiu ce sa zic exact. Cel mai trist e ca routerul ala e ridicol de scump pentru ce stie, si mai ales NU are suport pentru DD-WRT. Din ce zona a tarii esti? Iti donez eu un router functional daca esti pe-aproape...winking

| Valentinbaciu2002 explică (pentru GabiDumitrescu):

Mulțumesc! Nu e nevoie.

| EuSuntOmul a răspuns:

Muta te la UPC

| EST2001 a răspuns:

Uită-te pe router la adresa IP. intră pe google chrome sau oricare browser ori pe pc ori pe smartphone. la "căutare adresă" inloc de "https://google.com" vei scrie adresa ta IP, ca exemplu : 192.168.11.1. te va redirectiona catre routerul tau. iti va aparea user si parola, care le ai scrise pe router. de obicei user-ul e "admin" iar parola din 6 litere si/sau cifre situata deasupra sau dedesubtul parolei de conectare la internet. le introduci si te vei conecta automat in baza de date al furnizorilor de servicii (telekom, digi, etc.) ale routerului tau si poti modifica parola, numele, viteza internetului, limita si alte aspecte. Daca nu functioneaza asta, ce iti garantez ca asta e solutia, suni la furnizori si le ceri o echipa in misiune sa vine sa te ajute gratuit. sper ca te-am ajutat.

| Valentinbaciu2002 explică (pentru EST2001):

Mersi. Asta am facut. Datele de conectare din contract sunt invalide, acesta este mesajul afisat la sectiunea "internet", cablul fiind conectat si neavand nicio intervenție de tip fizic sau din meniu. Eu de ieri am scos routerul din priza si aștept si mâine, daca se va întâmpla la fel, voi suna. Mulțumesc pentru implicare, apreciez!