| Mariuss29 a întrebat:

Buna ziua.
De curand mi-am achizitionat un Iphone 15 Pro Max, pe care l-am si asigurat in momentul achizitionarii cu AppleCare+.
Zilele trecute l-am scapat si i-am spart ecranul, nu display-ul, doar sticla gen. A intampinat cineva probleme de genul? Cu cine ar trebui sa iau legatura? Cum se procedeaza?

Răspuns Câştigător
| Korkodeln a răspuns:

Garantia acopera defectele din fabricatie, sau care nu sunt cauzate de folosirea incorecta a dispozitivului.
Asigurarea acopera inclusiv accidentele, precum cazul lui Marius, AppleCare+ acopera reparatia ecranului, nu complet gratis (e necesara o coplata de vreo 29$) dar mult mai putin decat fara asigurare.

Detalii:
https://www.apple.com/support/products/iphone/

2 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Daca defectul este cauzat de tine nu mai beneficiezi de garantie sau de asigurare, daca defectul era din fabrica din vina producatorului atunci da se repara sau se inlocuia gratis pentru ca beneficiai de garantie, dar in cazul in care tu l ai stricat platesti reparatia, il poti duce oriunde sa il repare nu trebuie dus in reprezentanta Apple sau la servisul lor.

| Korkodeln a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Garantia acopera defectele din fabricatie, sau care nu sunt cauzate de folosirea incorecta a dispozitivului.
Asigurarea acopera inclusiv accidentele, precum cazul lui Marius, AppleCare+ acopera reparatia ecranului, nu complet gratis (e necesara o coplata de vreo 29$) dar mult mai putin decat fara asigurare.

Detalii:
https://www.apple.com/support/products/iphone/

| Simpatic a răspuns:

Suportul Apple te poate lamuri referitor la aceasta situatie https://getsupport.apple.com/? caller=support.footer

despre applecare+ : https://www.apple.com/legal/sales-support/