anonim_4396
| Anonim întreabă:

Hei! Deci am o problema. Acum 6 zile am comandat de pe eMAG un telefon vandut de partenerii eMAG Marketplace, Ihunt mai exact. Azi a ajuns curierul, nu am fost acasa sa ridic coletul, l a ridicat altcineva pentru mine. Cand am ajuns acasa si l am deschis, am,, constatat,, ca are "cateva" defectiuni din fabrica, daca as putea spune asa. In primul rand bateria e atat de umflata incat capacul abia se mai tine, displayul are noroc ca se mai tine in 2 fire de restul telefonului. Deci, intr-un fel, am primit telefonul in 2 bucati. Am sunat la eMAG si mi au spus ca va trebui sa vorbesc cu cei de la Ihunt, asta o s o fac maine. Intrebarea mea este: in momentul in care coletul nu a fost deschis de fata cu curierul pentru verificarea eventualelor defectiuni, mai este valabila oferta de schimb? sau macar sa imi primesc banii inapoi?

9 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

Se poate returna in 15 zile de la primire cand e perfect functional.
Cand e defect, e cu atat mai grav! Sunt obligati sa-ti dea alt produs sau banii inapoi.
Dar trebuie sa fii tare pe pozitie, daca nu e vina ta.

| sorinaioana6 a răspuns (pentru dannyel86):

Am citit o gramada de reclamatii de pe net. In cele mai multe iese vinovat cumparatorul. Ihunt nu e cea mai de "incredere" firma. Insa nici Urgent Cargus. O sa vad maine

| xerxes1 a răspuns:

Faci cerere de returnare produs.
Motiv: produs neconform cu descrierea.
Si iti primesti banii inapoi.
Nu te complica cu deteriorare din cauza curierului.

| Staind a răspuns:

Daca le explici situatia, banuiesc ca se rezolva.
Aveai optiunea de deschidere la livrare?

| sorinaioana6 a răspuns (pentru Staind):

Da, doar ca nu am ridicat eu coletul.
"Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier sau UrgentCargus in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare."
Asta am gasit cand am intrat pe site-ul lor, acum chiar nu stiu ce sa zic. O sa sun maine sa vad daca pot rezolva ceva.

| Staind a răspuns (pentru sorinaioana6):

Din punctul meu de vedere, nu ar avea de ce sa te refuze.
Chiar daca sa zicem ca pun aia la indoiala ce ai de spus, o baterie umflata necesita multe incarcari si descarcari. N-ai cum s-o umfli de azi pe maine.
"Integritatea fizica a coletelor". Ma gandesc la deteriorari din cauza transportului.

| Salontanul a răspuns (pentru sorinaioana6):

Nu conteaza ca nu l-ai verificat. Conta doar daca era defectiune fizica de genul: loviri, taieri. Asta este defectiune de fabricatie sau de pastrare (depozitare). Suna la ei. Dupa care ei sunt obligati sa trimita curierul. Tu le pui toate la loc, faci copie dupa factura si o pui in colet. Originalul il pastrezi. Pe o hartie scrii adresa, numarul de telefon la care te gasesc ei, defectiunea si eventual contul in care vrei sa-ti trimita banii daca nu mai cumperi de la ei. Cutia poti s-o pui intr-o punga de la curier. Nu trebuie sa o ambalezi tu. Sa fie toate accesoriile si garantia in ea. Atentie! Ai maxim 15 zile la dispozitie sau 11 zile lucratoare.

| sorinake a răspuns:

Declari produsul ca fiind stricat, deteriorat, si conform garantiei acestia il vor trimite in service (dupa ce faci retur catre ei produsul, caz in care tu platesti transportul). Nu uita sa faci si cateva poze sa le trimiti catre partenerul eMAG.
Dupa ce service-ul va constata defectul din fabrica vei primi banii inapoi. Te anunt insa ca procedura este de durata si trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Nu e ca si cum ceilalti nu vor sa iti dea banii inapoi dar trebuie urmati niste pasi.

Aceasta este procedura. Punct.
Multa bafta

| Ionutszu a răspuns:

Te iei de ei, doar nu ai umflat tu bateria da-o dracu. Il trimiti inapoi, fii "coios " ca e dreptul tau.