| rebeeecaa a întrebat:

Hey. azi am reîncarcat cartela cu 5 euro direct in magazin. După acasă am pornit datele sa vad daca merg, nu au mers. Am primit mesaj că e încărcat, dar când le pornesc nu am net, se activează după 24 de ore sau?

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

De ce nu ai verificat in magazin cand ai incarcat degeaba verifici acasa si ne intrebi pe noi, mergi maine la ei inapoi si intreaba i poate mai trebuie sa activezi ceva optiuni alti bani

| Furnicuta000 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Si ce vrei sa faca vanzatoarea? Probabil e un magazin alimentar sau universal sau e un aparat din ala selfpay.

| Simpatic a răspuns:

Dar optiunea ti-a facut-o acolo la magazin sau ai configurat-o tu manual apoi?
Daca nu ai ales o optiune ci doar ai incarcat cu credit, pierzi creditul de 5 euro in 2-3 minute de navigat pe Youtube de exemplu, asta se intampla in lipsa unei optiuni configurate!
Daca ai ales optiune si primit mesaj ca optiunea cutare cu minutele / gigabity internet etc a fost activata atunci incearca sa dai un RESTART la telefon si vezi daca merge apoi!

| Furnicuta000 a răspuns:

Eu cand incarc niciodata nu pornesc datele, nu sun, nu fac nimic pana nu vad ca este activata extraoptiunea pentru ca daca nu e activata o sa-ti opreasca cativa centi cand pornesti netul si nu o sa-ti mai ajunga creditul dupa aia si trebuie sa incarci din nou. Deci ce extraoptiune ai? Verifica sa vezi cat credit ai