Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 3 Noiembrie 2025 sunt:
Bună seara! Numele meu este Vlad si sunt elev in clasa a 10a. Am aproape 16 ani si inaltimea mea este de 1.75 m. Acum catva timp eram plinut asta insemnand 74 kgsi nu eram deloc multumit de asta. In urma...? (mai mult)
Am 13 ani si fumez de obicei Kent 8 lung dar si sobrine negru cateodata Cum m- am apucat: Un baiat mai mare 17 ani mi- a dat si mie un...? (mai mult)
Se poate pe Snapchat sa vezi de cate ori ti- a vazut cineva povestea? Cum? Si inca o curiozitate, in lista cu persoanele care ti- au vazut povestea, apare un ochi iar langa ca doua sageti incrucisate.ce...? (mai mult)
Cine esti din Craiova la Traian Vuia imi puteti spune si mie profilele care sunt acolo? se fac ore?
Hei! Am o intrebare...Deci situatia sta in felul urmator: acum jumatate de an am aflat ca un coleg de clasa ma place la modul ca efectiv toti prietenii lui faceau glume pe seama asta si imi trimiteau mii...? (mai mult)
Daca am picat examenul practic (orasul) pentru prima oara si in decembrie merg la reprogramare, stiti (aproximativ) care e perioada dintre reprogramare si examen? Dau funda! P.S Mentionez ...? (mai mult)
Cum era uratura aia:Si am sa ma imbat mai frate ca sa uit de aparate?
Ce e mai dragut sa ii iau unei fete de ziua ei, un buchet de trandafiri sau doar un singur trandafir? Cum este mai bine? Si daca buchet cam cati trandafiri sa fie in el? Funda vreau sa ...? (mai mult)
Care au fost cele mai amuzante momente de la scoala/gradinita.
am o mare problemă...Toți colegii mă urăsc. Nu am prieteni deloc... Era într- o zi de luni, aveam Geografie iar eu nu mi- am invatat( stiu ca am fost devina la partea asta) dar nu numai...? (mai mult)
Cum stiu sigur ca un baiat ma place? Am o banuiala dar tot nu-mi vine sa cred.(Ps e crushul meu).Va rog!