| Love4ev3r a întrebat:

Ajutoor,Urgent! Diriginta mia chemat mama la scoala, sunt sigura ca-i va spune ca-mi place de un baiat dar intr-un sens in care suna mai urit, gen: umbla dupa baieti. Suntem doar buni prieteni,nu este ceva mai mult intre noi : nu ne intalnim. Mama nu stie despre el, si nici nu-mi permite sa am ceva cu baietii (mai am de crescut happy ), ea crede ca toti sunt la fel si ca nu poate exista o prietenie intre un baiat si o fata, crede ca toti baietii fac misto de fete, dar acesta e un baiat foarte bun, e un prieten adevarat. Da, imi place de el dar nimic mai mult. P.S : nu cred ca diriginta mia chemat mama pentru ai spune ceva de invatatura, invat bine,nu am absente, sunt o eleva exemplara.
Ce sa-i spun mamei mele? Nu vreau sa o dezamagesc, cum sa o fac sa ma inteleaga? DAU FUNDA.

Răspuns Câştigător
| Floreenofficial a răspuns:

Salut! happy
Pai care baieti, daca iti place doar de unul? Si ce daca iti place? E ceva normal.Astea sunt activitati extrascolare cum ar veni.Atata timp cat treci clasa nu e asa important ce faci.(daca nu e ceva rau care te poate afecta).Cu atat mai mult, spune-i mamei tale ca nici macar nu va intalniti, e distanta mare pana la alergat dupa baieti, cand de fapt e doar unul. Spune-i ca e ca un prieten foarte bun.Ii spui adevarul.E aproape intotdeauna cea mai buna solutie.Gandeste-te si spune-i ca altii se bat la scoala, ii da si la televizor, chiulesc, le vorbesc urat profesorilor, etc.Bafta! :*

0 răspunsuri: