| Doarof3 a întrebat:

Am început să iau calmante, pentru că proful de mate a devenit stresant...
Mă simt mai bine, dar nu il înțeleg.De ce scoate la tablă unii dintre colegi și le dă doar ceea ce nu știu, apoi mai râde şi de ei?
Eu când ies la tablă si incepe să se ia de mine imi vine rău...Iar colegii au început să mă evite din cauză că acest profesor râde de mine și mă jigneste.Au început toți să mă considere proasta clasei, chiar dacă nu iau cele mai mici note.
Totul devine stresant.Mama mă înțelege şi mi-a spus să rezist un semestru, iar pe urmă mă transfer.E mult şi s-ar putea să mă îmbolnăvesc de inimă pentru că tremur non-stop la orele lui, iar inima imi bate repede de frică.
Niște sfaturi încurajatoare vă rog?

7 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

E a nu stiu cata oara cand pui intrebari despre proful asta.
Daca un profesor ajunge sa jigneasca, sa terorizeze un elev si sa il faca de ras in fata clasei el nu mai are ce cauta la catedra. Nu sunt elevii de vina pentru viata ratata pe care o are el.
Asa ca singurul sfat pe care ti l-ar da un om sanatos la cap e sa te cari naibii din liceul ala? Vrei sa stai 4 ani acolo si sa fii bataia lor de joc?
Parintilor le-ai spus?

| Doarof3 explică (pentru Bondarel99):

Le-am spus, dar nu au ce face decât după un semestru...

| Freya1 a răspuns:

Si eu am avut problema respectiva la scoala si nu o data.
In generala am patit asta cu profesorul de matematica pentru ca stateam pe aceias parte de banci cu niste eleve pe care el nu le suporta si m-a bagat in aceias oala cu ele.Mereu ma scotea la tabla pe exercitii extrem de grele, ma lasa sa le fac singura daca nu stiam ma trimitea la loc si imi punea doi.Cand scotea pe altcineva ii dadea exercitii mai usoare si ii si ajuta si nu le punea nota.Si asta s-a intamplat pana in clasa a 8a cand m-a lasat corigenta (specific a asteptat pana in clasa a 8a) ca sa nu pot intra la liceul pe care il vreau eu desi aveam media 8 si ceva.