anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu sunt clasa a-6-a.Ieri am dar test la matematica si credeti-ma ca dupa acel test mi-au dat lacrimile.Eu sunt o eleva care are note de 10, 9, 8.La acest test nu am facut mai nimic.Nush dc dar de la o vreme nu ma mai pot concentra si fac numai tampenii.Mama mi-a sp ca daca iau o nota proasta la matematica nu mai ies 4 luni din casa.sad Sp ce sa fac? Eu nu vreau sa ii ascund nota mamei pentru ca nu am facut asta niciodata. Ce sa fac? Sunt sigura ca am luat o nota mica.

16 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Se mai intampla, nu dispera. O nota nu arata ce stii tu in general ci numai ce stii tu in acel moment. Poate ai avut o zi proasta, poate nu ai invatat suficient. Spune-i adevarul mamei fiindca asa e bine si fiindca oricum il va afla. Foloseste cele 4 luni de stat in casa pentru a ajunge un as al matematicii si vei vedea ca ai numai de castigat.

| Klara a răspuns:

No... e normal ...sa mai avem si note proaste laughing
Eu am luat odata un 2 ...la desen laughing
Imi uitasem plansa...
Si eram tot in clasa. 6 laughing)
Nu i-am spus mamei, evident, si nici n-a aflat...pentru ca nu mi-a trecut nota happy

regis
| regis a răspuns:

Spune-i mamei tale si incearca sa ii explici exact cum ne-ai explicat si noua. Si stai linistita, 4 luni pentru un parinte inseamna maxim 3 zile.

| Uana_5406 a răspuns:

Si eu tot in clasa a 6-a am inceput sa fac tampenii.

| Uana_5406 a răspuns:

Nu ii ascunde, daca o faci, asa o sa te obisnuiesti si pe parcurs va fi mai rau. E prima ta nota mica! N'o sa te omoare!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sa nu iti faci griji, daca ai luat o nota mica ii spui dor daca te intreaba si dac ate intreba ii spui adevaru ssi data viitore o sa pui mana pe carte bafta

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

1=

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Hmmm...mai bine ii spui mamei tale, pentru ca tot o sa afle, si daca se duce la scoala la tine si se intereseaza de nota... mai bine ii spui tu happy

anonim_4396