| alexandrachiritoi a întrebat:

Bună. Mă numesc Alexandra iar eu am o problemă destul de mare. Sunt elevă în clasa a 8a iar din august m-am îndrăgostit de un baiat și suntem împreună, în puțin timp facem 9 luni de relație. Ne-am și pupat (fără limba) și ne iubim. Mama nu știe de chestia asta și îmi este frica de reacția ei deoarece nu este de acord cu acestea de la aceasta vârstă, îmi controlează telefonul și îmi este frica. Menționez ca vreau sa iau zi note mari la examene. Va rog frumos sa ma ajutați în găsirea unei soluții în care sa fie totul cum trebuie și sa ies și eu bine prin asta. Va mulțumesc enorm.

Răspuns Câştigător
| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Gândește-te că oricât de mult o să încerci să ascunzi, tot o sa afle.
Și o să fie mult mai dezamăgită atunci.
Ai totuși 14 ani, ai toată viata pentru relații.
Acum ești încă un copil naiv, care nu știe cu ce se mănâncă o relație.
Rare cazurile în care un cuplu de adolescenți au fost împreună și după.
Pentru ca apare plictiseala și toți își doresc ceva nou.

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Iti vezi tu de examene si lasi iubirea in clasa a8a... ca iti zic eu nu e iubire. Ai timp toata viata pe urma.
Asta daca te intereseaza pareri mature.

| dullcat a răspuns:

Buna.Nu ati facut nimic nepotrivit pentru aceasta varsta, eu cred ca mama ta nu are de ce sa te trateze asa.Propune-i sa te lase sa ai o relatie daca iei note mari la examene.Eu sunt singura ca vei reusi.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună, Alexandra! Frumos nume. happy
Eu consider că nu ar trebui că un copil să aibă secrete de părinți. Înțeleg, îți este teamă de reacția mamei tale, mai ales daca ea este o fire mai critică și strictă.
O soluție ar fi să te pui de acord cu iubitul tau sa vină acasă la tine, să-l prezinți părinților.
Daca este un tip de treabă și tine la tine de adevărat, are gânduri serioase, nu cred că va avea recepții negative din partea mamei tale.

| alexandrachiritoi explică (pentru anonim_4396):