| Anonimu_1841 a întrebat:

Îmi expun şi eu problema aici.
Anul ăsta am examen, admitere liceu.
Sunt un elev mediocru... toată familia are aşteptări mari de la mine, dar pur şi simplu nu mă simt în stare. Weekend-ul ăsta l-am pierdut pe prostii... mai o dota, mai un counter, acum câteva ore am luat decizia de a le şterge pe toate, gândind că e destul timp la vară dupa examen and all this sh*t.
Primul pas l-am făcut, mi-am pus în minte asta... dar mereu apare câte ceva. Ştiu că totul depinde numai şi numai de mine. În ultima perioadă şi programul meu e destul de încărcat, meditaţii şi toate cele. Partea proastă e ca nu prea mă pricep la materiile la care se dă examenul, matematica şi română, hai cu româna mă mai descurc, dar cu matematica... media 7.
Voiam să vă rog să îmi daţi câteva sfaturi, cum să-mi sporesc în ghilimele performanţa de a învăţa, ştiu că e destul de târziu, dar am luat decizia acum şi vreau să am o vară liniştită şi fără stres că nu am intrat la ce liceu voiam.
Aştept răspunsurile voastrehappy.





Al vostru,
Anonimu

Răspuns Câştigător
| Awndre a răspuns:

Buna Anonymous!
Si eu am anul acesta admiterea. si nu stiu, uneori e ciudat cand ma gandesc ca depinde viitorul meu de ce voi face la acele examene. Dar. alteori ma gandesc ca va fi doar un test, voi face ce pot, nu trebuie sa fac "un show" din asta. E ok, va fi OK.
La fel sunt si eu. mi-am pierdut si imi pierd fiecare weekend cu treburi prostesti.niciuna ajutandu-ma pentru ce va urma.
Cum ai spus tu.primul pas l-ai facut, acela de a sterge jocurile care-ti distrag atentia.
Vad ca esti constient ca totul depinde de tine. asa ca ce te mai gandesti? Go ahead! De maine, in loc sa te joci, citesti o carte.pentru ca iti poti imbogatii in bine vocabularul iar dupa asta, poti incerca sa faci cateva exercitii la mate, singur. Daca faci mediatii, e mai bine. Inainte de meditatii incerci sa vezi ce nu stii, ce nu intelegi iar cand ajungi la profesor/profesoara ii poti spune, iar el/ea iti poate explica. Acasa doar exersezi.

Ce sa-ti spun. multa bafta, ai sa vezi ca va fi bine!happy

1 răspuns:
| Maria123 a răspuns:

Am sa incep prin a-ti povesti cum a fost la mine cu admiterea la liceu.Era inceputul semestrului doi si incepeam sa realizez si eu ca imi pierd timpul cu prostii, jucam world of warcraft cam toata ziua.La matematica mereu aveam media 7, nu prea ma pricepeam, iar la romana aveam media 6, asta pentru ca avea ceva profesoara cu mine.Intr-o zi m-a intrebat ce nota cred eu c-o sa iau la examen si eu i-am zis ca peste 9 iar ea mi-a zis ca sa zic mersi daca iau 5.Intr-un fel intamplarea asta m-a motivat sa fac tot posibilul sa demonstrez ca n-are dreptate si chiar am reusit in final.
Am avut colegi cu medie mare cam 9, 60 care abia au trecut examenul cu note de 5 sau 6 asa ca notele de la scoala in unele cazuri nu sunt relevante.
Anul asta am bacul si pot zice ca inca joc world of warcraft si-mi pierd vremea pe net, dar in fiecare zi am si program de invatat.Nu trebuie sa te fortezi sa inveti non-stop ca nu merge asa, ajungi sa te epuizezi si dupa aia nu mai esti in stare de nimic.Propune-ti sa inveti cate ceva in fiecare zi dupa un plan si nu o sa ai probleme.Succes!