| Anonimu_1841 a întrebat:

Îmi expun şi eu problema aici.
Anul ăsta am examen, admitere liceu.
Sunt un elev mediocru... toată familia are aşteptări mari de la mine, dar pur şi simplu nu mă simt în stare. Weekend-ul ăsta l-am pierdut pe prostii... mai o dota, mai un counter, acum câteva ore am luat decizia de a le şterge pe toate, gândind că e destul timp la vară dupa examen and all this sh*t.
Primul pas l-am făcut, mi-am pus în minte asta... dar mereu apare câte ceva. Ştiu că totul depinde numai şi numai de mine. În ultima perioadă şi programul meu e destul de încărcat, meditaţii şi toate cele. Partea proastă e ca nu prea mă pricep la materiile la care se dă examenul, matematica şi română, hai cu româna mă mai descurc, dar cu matematica... media 7.
Voiam să vă rog să îmi daţi câteva sfaturi, cum să-mi sporesc în ghilimele performanţa de a învăţa, ştiu că e destul de târziu, dar am luat decizia acum şi vreau să am o vară liniştită şi fără stres că nu am intrat la ce liceu voiam.
Aştept răspunsurile voastrehappy.





Al vostru,
Anonimu

Răspuns Câştigător
| Awndre a răspuns:

Buna Anonymous!
Si eu am anul acesta admiterea. si nu stiu, uneori e ciudat cand ma gandesc ca depinde viitorul meu de ce voi face la acele examene. Dar. alteori ma gandesc ca va fi doar un test, voi face ce pot, nu trebuie sa fac "un show" din asta. E ok, va fi OK.
La fel sunt si eu. mi-am pierdut si imi pierd fiecare weekend cu treburi prostesti.niciuna ajutandu-ma pentru ce va urma.
Cum ai spus tu.primul pas l-ai facut, acela de a sterge jocurile care-ti distrag atentia.