anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student la Bioterra si voiam sa va cer parerea daca este ok s-o termin sau ar trebui sa ma mut de la anul si sa renunt la asta deoarece am auzit ca nu este o facultate chiar ok, anul trecut au avut un conflict pe baza banilor dati de studenti pentru raspunsuri la examene. etc si ca este cotata ca fiind..degeaba. Daca merg mai departe cu ea, am sanse de angajare? Sau lumea "o sa se fereasca" cand o sa-mi vada studiile la facultatea asta.

Răspuns Câştigător
| SkyPilot a răspuns:

Are o reputatie foarte proasta.
Depinde ce anume studiezi si cat de mare e cererea. Daca e cerere mare, conteaza ce stii sa faci si nu ce ai studiat.
In primii ani in cariera ta va conta reputatia facultatii absolvite dar dupa 3-5 ani, reputatia pe care ti-ai creat-o singur devine mai importanta.

| TronfaIuli99 a răspuns (pentru SkyPilot):

In liceu am terminat profilul Analize produse alimentare si acum sunt student la CEPA. Cererea ar fi cam mare. inspector ANPC. Dar n am nicio idee daca mi i se va lua in considerare facultatea

| SkyPilot a răspuns (pentru TronfaIuli99):

Asta e job la stat, e facultate acreditata de stat. Ai sanse sa lucrezi in domeniu. Nu ar avea de ce sa nu se ia in considerare.
Daca era la privat, ar fi fost foarte greu sa patrunzi la inceput.
Ai putea afla ce au facut absolventii de pana acum?

| TronfaIuli99 a răspuns (pentru SkyPilot):

Cativa "au reusit" sa se angajeze cu pile in domeniu, in rest majoritatea au ramas fara loc de munca din cauza facultatii... nu ma axez decat pe acest job, daca nu imi iese, vreau sa am o portita si altundeva nu inneaparat in domeniu, dar nu stiu daca aceasta facultate m-ar impiedica pe viitor

3 răspunsuri: