| camelia1812 a întrebat:

Care e treaba cu greva profesorilor? sa ma lamureasca si pe mine cineva big grin
Chiar se poate ajunge pana la inghetarea anului? Si daca s-ar intampla asta eu tot nu inteleg de ce se razbuna pe noi? Ce vina au elevii de scaderea salariilor? Dar elevii cum se descurca cu o alocatie de rahat din care cica mai vor si sa scada? Doamne ce ţara de handicapati x-(

3 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Intreaba-ti colegii ai caror parinti sunt profesori.
Ei stiu cel mai bine cum e sa te framanti tot timpul in legatura cu ce vei pune maine pe masa, din ce vei cumpara carti si caiete copilului, din ce vei plati facturile, ratele la banca etc.
Si asta, in conditiile in care, dupa 16-17 ani de scoala, ai ales sa daruiesti si altora din cunostintele si din sufletul tau.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Elevii nu au nici o vina, asa cum n-au nici profesorii. Ei doar sanctioneaza o ineptie a guvernului si presedintelui. Guvernantii sunt vinovatii si ei se razbuna atat de pe profesori cat si pe elevi.

| bebytzza_9352 a răspuns:

Sunt lucruri care se intampla intr-o tara dezorganizata... tara asta nu merita nimic
nu se merita sa ramanem aici pentru ca e o tara fara viitor din punctul meu de vedere...
noi trebuie sa muncim sa invatam chiar daca nu e chiar cel mai placut lucru din lume...trebuie sa facem asta pentru a ne putea asigura un viitor fie aici fie in afara

greva asta nu cred ca o sa aduca ceva bun pentru ca nu cred ca aia de sus au de gand sa cedeze prefera sa ne faca noua rau ca lor sa le mearga bine


oricum eu cred ca in stilul asta vom ajunge la un noua revolutieoh go on

astia nau ce face si in loc sa taie din salariilor lor taie tot de la oamwni care muncesk din greu pentru un salariu oricum de nimicangryangryangryangryangry

triststraight face