| Cksihja a întrebat:

Dacă Coronavirusul provoacă pneumonie și acumulare de lichid în plămâni de ce nu încearcă doctorii să scoată lichidul afară așa cum e procedura la pneumonie?
Chiar nu mai sunt medici buni nicăieri, numai medici creați de șpagă?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
12 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Noroc cu tine ca ii inveti ce sa faca.

| darrio2007 a răspuns:

Ia mergi si fă Medicina si cand vei fi medic asa sa faci.

| Catrice a răspuns:

Da, așa e, toți astia deveniti medici peste noapte (așa ca unii de întreabă aici) sunt pe spaga, nici un medic nu mai e bun.

| LPCTSTR a răspuns:

Sari la niste concluzii pripide, nu crezi?

| LPCTSTR a răspuns:

Eu stiam ca doctorii iti scot lichide numai in cazul pleureziei, nu lichidul din alveole.
Despre ce procedura vorbesti tu mai exact?

| Cksihja explică (pentru LPCTSTR):