anonim_4396
| Anonim întreabă:

Ieri am facut vaccinul cu pfizer iar dupa am simtit ceva oboseala iar azi noapte am dormit foarte adanc, oare somnolenta este un efect advers la acest vaccin? La voi cum a fost?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
10 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Da, oboseala e un efect advers. cel mai comun

| Impersonal a răspuns:

Tot ce este posibil. Eu am facut cu Zeneca si-am avut simptome de gripa 2 zile, in rest nimic.

anonim_4396
| Anonim explică:

Si chiar daca ar fi, crezi ca e vreo problema? Te asigur eu ca nu e niciuna. Degeaba intrebi aici, doar stii ca se vor gasi si cativa conspirationisti sa comenteze cu Bill Gates si cipurile lui sau oculta mondiala.

| XatomisX a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu ca nu ii bag in seama doar eram curios daca are legatura atat nu stau sa ii ascult pe astia cu 5grolling on the floor

| DemonLord a răspuns (pentru XatomisX):

A nu ca acum la moda sunt embrionii din vaccin...care ți s-au implantat undeva in creier și de acolo obosealahee hee

| XatomisX a răspuns (pentru DemonLord):

Asta e noua laughing))

| LanaDelRayFan a răspuns:

Buna, si eu tot cu pfizer am facut. la prima doza am simtit durere locala si oboseala, am dormit la pranz cateva ore bune si tot ametita eramlaughing in schimb, la rapel, am avut febra, frisoane, dureri musculare si osoase in tot corpul, dar nu m-am panicat, am inteles ca multi au trecut prin asta, chiar la prima doza, depinde foarte mult de organism. dar am luat un paracetamol si mi-a trecuthappy atentie, sa nu faci supradoza de paracetamol caci afecteaza ficatul. o zi buna! happy

| khax a răspuns:

S-ar putea. Eu nu am avut niciun simptom, dar prietenii mei au avut febra.
E normal sa reactioneze fiecare corp diferit.
Nu te speria
Acum dupa ce faci vaccin e normal sa asociezi multe chestii cu asta, desi poate se intamplau si fara

| Laura162 a răspuns:

Da. Oboseala e o reactie absolut normala la orice vaccin, fiindca e o consecinta a raspunsului imun.

Chiar daca anticorpii nu se produc rapid la prima expunere, sinteza proteinei S e destul de rapida (ribozomii sunt harnici). Sistemul imunitar o "vede" si da alarma de intrus. Raspunsul imun imediat presupune mobilizare de globule albe, producere de factori pro-inflamatorii si inflamatie consecutiva si febra. (Nu e obligatoriu sa le si simti.) Corpul se ambaleaza ca si cand ar fi o infectie reala. Toate astea necesita energie, de aceea te simti obosit. Somnul e reactie normala la oboseala, in timpul somnului ne refacem rezervele de energie. (Si tot asta e explicatia pentru care dormim ca leprele cand suntem gripati.)

La prima doza, m-a durut bratul, am fost obosita spre seara si am dormit lemn. La rapel, am facut febra si am avut frisoane. Nimic interesant.

| ejymas a răspuns:

Sunt normal efectele adverse dar nu uita, sunt temporare.