| Cscern a întrebat:

Fetelor, ați accepta o relație cu un bărbat care lucrează la țară și care bea zilnic cantități enorme de bere? Eu beau fac grătare de la vârsta de 8 ani și beau la greu, nu pot să zic că sunt alcoolic deoarece asta mi-ar declanșa o stare de frustrare însă pot să recunosc că beau cam la două zile câte 5-6 litri de bere uneori mai beau și vin dar mai rar. Acesta a devenit pentru mine un stil de viață aș zice o rutină și nu am nici o problemă de sănătate. Când am fost anul trecut la doctor să-mi fac analizele de sânge, atât doctorul cât și asistentele s-au mirat căci mi-au zis că inima și organismul meu sunt ca la 20 de ani, chiar dacă acum sunt aproape de vârsta pensionării și chiar mi-au recomandat să consum mai multă bere decât consum la ora actuală. Toată viața mea am muncit în construcții, am lucrat ca tractorist la fostul colhoz din republica moldova iar de ceva ani m-a ajutat dumnezeu și m-am stabilit în România unde lucrez ca șofer pe taf într-o pădure și beau și mănânc foarte bine însă nu am avut deloc noroc la femei, nu știu de ce. Am mașină, am apartament, însă nu am avut niciodată charismă la femei și nu-mi explic de ce. Credeți că faptul că eu consum frecvent alcool ar putea juca vreun rol în situația mea?

11 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ăsta e alcoolism clar, orice ai spune tu. Si te mai miri ca nu ai succes la femei.

| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Acolo în sat nu e nici o femeie care sa te bage în seama?

| Cscern explică (pentru VerginicăVacăGrasă):

Sunt aicișa la mine în sat femei, dar e fițoase toate.

| Violleta2022 a răspuns:

"... nu am avut deloc noroc la femei, nu știu de ce."

Alcoolul si alcoolismul sunt cauzele pentru care nici o femeie nu te va accepta vreodata.

| Fatamuntilor a răspuns:

Pai sa analizam putin problema!
asadar avem de a face de un barbat care a muncit toata viata.Ai masina, apartament