| Geanina_Chirila_1982 a întrebat:

Am și eu o mică mare problemă. Sunt elevă în clasa a 7-a și de când studiez engleza la școală nu am reușit să o învăț ca să traduc sau să pot vorbi fluent pentru că am avut niște profesori care nu prea își dădeau interesul. Aș vrea să îmi dați niște sfaturi ca să o pot vorbi și eu si sa înțeleg ce spun altii.

Răspuns Câştigător
| brokxy a răspuns:

Uita-te la youtuberi Americani sau Britanici care iti plac tie. Daca vrei iti pot da niste youtuberi foarte amuzanti. Si cuvintele pe care nu le stii pui pauza si le traduci pe google traducere. Uita-te pe Youtube cu subtitrari. Asculta muzica in engleza si cauta lyrics, versurile pe net si citestele si ce nu stii tradu iti vei aminti mai repede si e distractiv. Stiu un baiat care se tot uita pe Youtube acum stie engleza fluent si e doar clasa a 6-a e mic. Dar mai bine inveti ascultand decat invatand gramatica. Invata fraze in engleza nu cuvinte Cuvintele le vei uita dar frazele nu.Dar dupa ce s-a uitat pe Youtube foarte mult acel baiat pot spune ca are si accent si e fluent. Success

10 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Uita-te la filme englezesti/americane cu subtitrare in engleza, citeste carti in engleza, articole, cumpara-ti carti din alea pentru invatare individuala

| Bondarel99 a răspuns:

Arata-mi tu mie un elev care vorbeste fluent engleza in clasa a 7 a dupa ce a facut engleza 2 ore pe saptamana la scoala.
Vei invata sa vorbesti fluent o limba straina abia atunci cand practiv o vei vorbi, cu cineva, eventual in tara respectiva.

| AshuraElric a răspuns:

Poti cauta cursuri pe Youtube sau alte site-uri, urmareste desene animate, filme in engleza, incearca sa traduci versurile melodiilor pe care le asculti. Webcomics, ai si imagini (pe mine m-au ajutat foarte mult)

| AndaAlexandra a răspuns:

Cel mai bine te uiți la filme sau seriale in limba engleza. Mai poți încerca să citești in engleza, eventual cu voce tare. Cu timpul o sa îți iasă.

| AndaAlexandra a răspuns:

Apropo? Nu îți pot trimite mesaj privat, nu știu de ce. Mă găsești pe insta cu numele anda._.alexandra

| Inutarh a răspuns:

Și mie va rog laughing) și eu sunt a 9 a și mu le am cu engleza din cauza profesorilor laughing)

| PuyaTimonel a răspuns:

Trebuie intai sa ai pasiune pentru a invata aceasta limba, si desigur sa depui efort. Trebuie in primul rand sa inveti cuvintele de baza, cat si expresii uzuale. Apoi sa continui cu timpurile ( perfect simplu, perfect compus etc.) si sa mai investi IF CLAUSES. Prin acest fel vei evita graselile prin care pui verbe la timpuri nepotrivite. De exemplu sa nu spui Mie imi place merele in loc sa zici mie imi plac merele. Mai trebuie sa imveti formele verbelor la timpurile verbale. Apoi sa inveti sa faci compuneri pe o anumita tema, folosind expresii de timp de loc de stare cat si sa acordezi bine cuvintele intre ele.


Sper ca te-am ajutat!
Mult spor!?

| DanielLazărPopa2019 a răspuns:

Ar trebui să vizionezi filme în limba engleză și să îți cumperi un dicționar. Dacă aceste metode nu sunt eficiente, atunci folosește Google Translate.

| Betterlikemebitch a răspuns:

Dacă iti doresti sa inveti, nu profesorii sunt problema. Poți lua cursuri pe net, sa studiezi acasa. Sa nu iti fie rușine si sa ceri voie doamnei profesoare. Si mai ales sa citesti mult. Tot ce trebuie sa stii 100% sunt past simple, past continues, viitorul prezentul si asa mai departe.