| Geanina_Chirila_1982 a întrebat:

Am și eu o mică mare problemă. Sunt elevă în clasa a 7-a și de când studiez engleza la școală nu am reușit să o învăț ca să traduc sau să pot vorbi fluent pentru că am avut niște profesori care nu prea își dădeau interesul. Aș vrea să îmi dați niște sfaturi ca să o pot vorbi și eu si sa înțeleg ce spun altii.

Răspuns Câştigător
| brokxy a răspuns:

Uita-te la youtuberi Americani sau Britanici care iti plac tie. Daca vrei iti pot da niste youtuberi foarte amuzanti. Si cuvintele pe care nu le stii pui pauza si le traduci pe google traducere. Uita-te pe Youtube cu subtitrari. Asculta muzica in engleza si cauta lyrics, versurile pe net si citestele si ce nu stii tradu iti vei aminti mai repede si e distractiv. Stiu un baiat care se tot uita pe Youtube acum stie engleza fluent si e doar clasa a 6-a e mic. Dar mai bine inveti ascultand decat invatand gramatica. Invata fraze in engleza nu cuvinte Cuvintele le vei uita dar frazele nu.Dar dupa ce s-a uitat pe Youtube foarte mult acel baiat pot spune ca are si accent si e fluent. Success

10 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Uita-te la filme englezesti/americane cu subtitrare in engleza, citeste carti in engleza, articole, cumpara-ti carti din alea pentru invatare individuala

| Bondarel99 a răspuns:

Arata-mi tu mie un elev care vorbeste fluent engleza in clasa a 7 a dupa ce a facut engleza 2 ore pe saptamana la scoala.
Vei invata sa vorbesti fluent o limba straina abia atunci cand practiv o vei vorbi, cu cineva, eventual in tara respectiva.

| AshuraElric a răspuns:

Poti cauta cursuri pe Youtube sau alte site-uri, urmareste desene animate, filme in engleza, incearca sa traduci versurile melodiilor pe care le asculti. Webcomics, ai si imagini (pe mine m-au ajutat foarte mult)

| AndaAlexandra a răspuns:

Cel mai bine te uiți la filme sau seriale in limba engleza. Mai poți încerca să citești in engleza, eventual cu voce tare. Cu timpul o sa îți iasă.

| AndaAlexandra a răspuns: