anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am nevoie si eu de un sfat, va rog!

Sunt studenta in anul 2, locuiesc cu parintii si sora mea mai mica, dar as vrea de anul acesta sau maxim peste un an, sa ma mut cu prietenul meu care locuieste singur, tot in oras cu mine. Suntem impreuna de 6 ani, el are 25 de ani eu 22.

Ar mai trebui sa stau in continuare cu familia? Eu consider ca am ajuns la varsta la care pot decide singura, sunt destul de matura, si vreau sa devin si independenta, si sa am libertate deplina. Nu vreau sa imi supar nici familia, ei au facut totul pentru mine, dar simt nevoia de mai multa intimitate si libertate si sunt constienta ca atata timp cat stau cu ei, nu o sa am asa ceva.

Voi ati trecut/treceti prin asa ceva? cum ati procedat voi?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Este absolut OK sa te muti, este o varsta potrivita. Singura chestie de care trebuie sa tii cont este banii de zi cu zi, fiindca daca te muti, va trebui sa nu mai accepti niciun ban de la ai tai, ca sa devii independenta. Fiindca daca te muti, dar continui sa fii intretinuta de parinti, va trebui sa accepti un control mult mai strict din partea lor.

11 răspunsuri:
| OoBunnyoO a răspuns: