Cine imi poate da un cod webkinz nefolosit? adresa de email: puppyl25 va rog eu nu am:((:(
Neata TPU! Cel care imi da un cont de IMVU de fata cu case cu haine cu accesorii cu animale etc...primeste fundita dar sa aiba si bani multi contul! fundita :X:X
Ce program de filmat desktopul imi recomandati? Inafara de Camtasia, pentru ca il am deja si filmeaza sacadat. Vreau ceva usor de folosit, care sa inregistreze la calitate decenta, cu sunet si video...? (mai mult)
Cine poate sa im recomande un asemenea programm http://www.youtube.com/watch?v=O4fEEjP5bLc si sa fie gratuit daca sa poate
Buna TPU:). Sunt eleva in clasa a11ea la mate info(intensiv info) si am de rezolvat pana marti 11.01.2011 o problema la info careia nu-i dau de cap deloc si anume: "stocurile de caiete ale unui depozit...? (mai mult)
Sall all; )). Am si eu o intrebare legata de sims 3 late night (ma rog, late night am eu dar e si la cel normal); ). Deci a fost astazi de Sfantul Ion (ziua mea, ma cheama oana; )) ) si ne-am jucat pe...? (mai mult)
Sunt pasionata de handmade. Ma puteti ajuta cu idei noi?
Intrebare pentru. cei care stiu regulile in dans sportiv:La clasa Hobby este interzis machiajul? mersi anticipat:*
Vand hamster sirian, 5 lei. Este un baietel in varsta de trei luni. Oferta valabila pentru Bucuresti. Pentru detalii mail la devil_nykci@yahoo.com
as vrea sa adresez o intrebare mai ales jucatorilor experimentati de Metin2.Imi puteti da link de la servere private in romana sau mai bine engleza, fara hamachi si sa fie cat de cat ratele...? (mai mult)
Http://styleshopper.ro/blog/wp-content/uploads/2009/09/tunsoare-2009.jpg cum se face bretonu asta? adica cum as putea sa tund ca sa`mi iese asa mersi pentru raspunsuri dau funda:*
Pt cei care au Blackberry 9630 tour : Blackberry tou 9630 are rotița? care e mai misto blackberry tour 9630 sau blackberry bold 9000? mersi.
am si eu o intrebare am o catelusa, ce nume imi recomandati? funda:x