TPU
  • Întrebări şi răspunsuri
    • Recomandate
    • Recente
    • Populare
    • Categorii
    • Fără răspuns
    • Fără fundă
    • Oracol TPU
    • Comunitatea
    • TPU Wiki
    • TPU Music Stream
  • Quiz-uri
  • Magazin Premii
  • Loading
Pune o întrebare
Pune o întrebare
Prima pagina  Categorii Hobbies & Pets

Hobbies & Pets

• 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Aleacn
în 5 Septembrie 2023 | Aleacn întreabă:

Este bine să ai două femele canari în aceeași colivie fără nici un mascul? Mă scuzați, altcumva nu știu cum să întreb

3
Răspunde Raportează
MotanelMikiBlada
în 3 Septembrie 2023 | MotanelMikiBlada întreabă:

Motanelului meu I s- a smuls complet o gheruta de la labuta din spate. Am fost la veterinar a primit un vaccin, antibiotic or 5 zile + pansament stomacal, spray disinfectant si pentru refacerea tesutului,...? (mai mult)

1
Răspunde Raportează
anonim_4396
în 3 Septembrie 2023 |

Salut, am nevoie de putin ajutor, sunt pescar începător am iesit de cat de 5 6 ori la peste si vreau sa stiu cum se face înaintașul intre un damil mai subtire si firul principal, am vazut la alti...? (mai mult)

2
Răspunde Raportează
Tudorr20173627818
în 2 Septembrie 2023 | Tudorr20173627818 întreabă:

Salut unde pot sa găsesc trabucuri backwoods in Craiova? mulțumesc anticipat!

2
Răspunde Raportează
Dgdgc
în 1 Septembrie 2023 | Dgdgc întreabă:

Am doua nimfe iar când am venit dintr- un concediu am văzut că una dintre ele avea ochii foarte umflați și fără puf acolo și o buba mare deasupra unui ochii era foarte slăbită. Am dus- o repede...? (mai mult)

1
Răspunde Raportează
Catlove33
în 29 August 2023 | Catlove33 întreabă:

Salut, la ce varsta catelusii isi deschid ochisorii? Si la ce varsta este in regula sa dau puii?

5
Răspunde Raportează
anonim_4396
în 28 August 2023 |

Voi ce ati alege, un pc de 2500lei sau o bicicleta electrica de 3000lei?

11
Răspunde Raportează
AlexiaTiran2992
în 28 August 2023 | AlexiaTiran2992 întreabă: