| ReignForest a întrebat:

Joia trecută am comandat de la Avon și au zis să mă duc la poștă luni.Am fost vineri că tot eram în zonă și aia de la ghișeu a zis că nu a venit nimic.M-am dus luni și tot nu a venit nimic.Am vorbit cu persoana l-a care comandam și am primit de cei de la București un număr(mi s-a spus că coletul a venit pe 22) și m-am dus miercuri.Aia de la ghișeu a zis că nu a venit nimic(s-a uitat și în spate) și tot nimic, nici numărul nu a ajutat-o.Am vorbit cu cineva(care dă comanda) și s-ar putea să facă contestație.Cine e de vină? Aia de la ghișeu mi se părea nouă că nu am văzut-o.Cât o să dureze?

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu trebuia sa pui comanda avon cu ridicarea coletului de la Easybox nu de la posta româna, acum pe viitor asa sa faci. Easy box si cu codul primit scoti coletul din cutia lor a doua zi.

| ReignForest explică (pentru CristiDinBucuresti):

Înainte primeam coletul acum asta ori nu știe

| mihai69 a răspuns:

Altă dată să nu mai alegi transport prin Poșta română, ci folosind un serviciu de curierat rapid. Puțin mai scump, dar mult mai rapid și sigur.

| FlorenciaFlo a răspuns (pentru mihai69):

Înainte era alta la ghișeu și mereu mi-l dădea

| Brizbriz a răspuns:

Posta romana, nu o mai lasi din mana
cel mai de rahat serviciu din tara asta, birocratie si parabirocratie si angajati pe care ii doare in cot
ti-au ratacit coletul

dar, in 1957, toamna, nu ar fi stiut nimic de el, insa azi, cica, ca au solutii de urmarire bazate pe coduri de bare, deci ar trebui sa stie macar unde a fost scanat ultima oara
iar daca apare ca pe 22 a venit, atunci aia de la respectivul oficiu postal sunt de vina

| RaduRobertRO a răspuns:

O fi ratacit, se va intoare la el e a trimis, o sa trimita iar. Poti sa faci plangere la posta.