anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt un baiat cu dizabilitati si stau in jud. Hunedoara si lucrez ca voluntar la un centru crestin pentru oameni cu dizabilitati si noi cei cu dizabilitati suntem platiti cu 3 lei pe ora si vreau sa stiu daca in alte judete din tara cei cu dizabilitati sunt platiti mai mult de 3 lei pe ora, astept raspunsuri concrete.

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai hotaraste te, ori lucrezi voluntar ori esti platit?

| Xenoverse a răspuns (pentru suntserios):

Daca tu nu stii, mai bine numai raspunde.

| suntserios a răspuns (pentru Xenoverse):

Ce sa stiu? Ca este o contradictie majora in ceea ce intrebi? Voluntarul nu primeste bani

| Xenoverse a răspuns (pentru suntserios):

Pe bune! Eu sunt platit de luni bune ca lucrez acolo si tu imi spui ca voluntarul nu primeste bani. Eu am pus intrebarea sa stiu daca si in alte judete cei cu dizabilitati sunt platiti ca si noi.

| suntserios a răspuns (pentru Xenoverse):

Pai zi din prima ca esti angajat la un centru. Nu zi ca esti voluntar, voluntariatul prin definitie inseamna munca gratis

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Salut! Tocmai ca lucrezi ca voluntar nu esti plătit, ei i ti dau de milă bani cît consideră ei, intr-adevar 3 lei este o batjocură ar trebui sa te angajezi undeva part time sau daca ai dizabilitati sa i ti faci o pensie de handicap, ce tip de handicap ai? Fizic? Ai fost vreodată evaluat de o comisie de handicap de vreun medic? Ce varsta ai? Cel mai bine du-te si rezolva ti dosarul ca sa poti primii o pensie.

| KiszMy a răspuns:

Să fii mulțumit cu cât primești, că nu pentru handicap ești remunerat ci pentru muncă. Nu este nimeni de vină că tu ai dizabilități.

| Xenoverse a răspuns (pentru KiszMy):

Lasa voi in loc sa ajuta-ti oameni cu probleme mai mult ii obligati la un viitor sumbru.

| KiszMy a răspuns (pentru Xenoverse):

Ajută-te* singur, că doar nu aparții altora.