| cosminrr15 a întrebat:

Buna ziua, am fost prins pe 16 octombrie fara permis, am condus in jur de 500m intr-o comuna, sunt la scoala de soferi si urmeaza sa am examenul auto in noiembrie. Eu conduc manuala la scoala de soferi si eram curios cum e o automata asa ca am urcat la volan si am condus 500m pe un drum de tara, tin sa mentionez ca era 8:30 si nu era nicio masina, stiu ca am gresit si am dat-o in bara dar intrebarile mele sunt, mai pot conduce in caz de iau examenul auto? In ce cazuri nu mai pot conduce daca judecatorul imi da o sentita? La ce ar trebui sa ma astept? Eram cu prietena mea si am dat declaratii amandoi, tin sa mai mentionez ca eu sunt elev iar ea este studenta la facultate si este prima mea abatare cat si a ei (este doar vina mea ca am insistat sa conduc).


Daca ai mai patit cineva asta si poate scrie ce a patit la prima abatere mi-ar fi de mare ajutor

21 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Vei avea dosar de urmarire penala pentru conducere fara permis, la fel si cel care ti-a incredintat masina.
Daca vei condamnat penal, indiferent cu ce pedeapsa, atunci nu vei mai putea sustine examinarea pentru obtinerea permisului de conducere si, daca l-ai obtinut inainte de condamnare, acesta iti va fi anulat.
Vei putea sustine alta examinare abia dupa 6 luni de la executarea condamnarii sau 1 an de la ramanerea definitiva a condamnarii cu suspendare.

| Simpatic a răspuns:

Fara suparare dar cei ca tine ar trebui sa fie lasati fara drept de conducere pe viata, tu nici nu ai facut scoala si te-ai urcat pe automata sa vezi cum e. Si eu sunt curios cum e pe TIR-uri de astea noi dar daca vreau sa stiu cum e intai obtin categoria si abia apoi ma urc pe un TIR, asa e corect si just.