| Fetitsa123 a întrebat:

Cum sa invat sa ma abtin cand imi vine sa plang? Cand ma loveste cineva mai tare sau nu ma lasa in pace imi dau lacrimile, cand striga un adult sau un profesor la mine mai tare imi dau lacrimile.Am 13 ani si sunt fata.Mam saturat sa ma faca lumea plangaceoasa ce sa faccrying. Funda

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| otydeya a răspuns:

Nici eu nu ma pot abtine din plans, si am 15 ani e foarte greu mai ales cand un prof iti face morala, de exemplu, azi am luat un 3 la geografie -si sunt o eleva de 9-10 ( tie ti se pare extrem...dar asteapta sa ajungi la liceulaughing) si iti dai seama ca toata lumea se holba la mine, inclusiv profa laughing) si pur si simplu ma gandeam doar la cum o sa-mi repar media(mai am nevoie de 3 de 10 straight face ) dar nu asta e problema, incearca sa te gandesti pe termen lung la situatie si la cum o poti rezolva pentru ca nu poti sa dai timpul inapoi asa ca incearca sa tratezi cu indiferenta (repeta-ti in gand: ASTA E!, CE SA MAI FAC DE-ACUMA, NU POT SA DAU TIMPUL INAPOI! AM SA REZOLV CUMVA SITUATIA) cu cat te gandesti mai mult la prezent, si la situatia respectiva cu atat o sa-ti vina mai tare sa plangiwinking KEEP CALM AND KEEP CALM laughing) succes happy

| NonEinstein a răspuns:

Nu ştiu dacă este o rezolvare concretă pentru asta.
Dar oricum nu prea te.ar ajuta si dacă ai gasi, pentru că tu şi dacă te opreşti din plans si nu mai plangi o perioadă, ei tot la fel o să iţi zică, ca aşa is oamenii din ziua de azi nu ai ce face.

| MonsterBunny a răspuns: