Întrebare recomandată | KALASHER a întrebat:

Am 13 ani și mă pasionează domeniul IT! Vreau să învăț C++ și ce mai sunt pe acolo.Doresc să menționez că sunt 0, adică nu știu nimic! Ce aș putea să fac?

P.S:http://www.teora.ro/......mbshop.cgi

M-ar ajuta,ce alte cărți,cursuri, tutoriale îmi recomandați?

Răspuns Câştigător
| Borderline a răspuns:

Am cartea de mai sus dar mi se pare putin invechită, sunt o grămadă de chestii despre DOS iar multe funcții din carte sunt depreciate.
Totuși cartea e foarte bună și ți-o recomand pentru că te i-a de la 0.
De asemenea dacă știi engleză poți căuta cursuri online.
www.udacity.com/
www.edx.org
Sunt siteuri care oferă o gama largă de cursuri care sunt predate de profesori universitari și companii precum Google și Facebook.
Bineînțeles, nu o să fii expert și nu o să știi să folosești toate librăriile și funcțille/metodele unui limbaj, dar o să-ți rămână în minte conceptele.
Cât despre mate. ei bine îți cam trebuie, la fel și fizică.
Există multe ramuri în IT, precum
Web development, Software Engineering, Mobile Development, Network Analyst, baze de date... etc. Poți să-ți iei doctoratul în baze de date.
Cât despre limbaje de programare poți începe cu HTML(html nu este considerat un limbaj de programare) și CSS dacă vrei să creezi pagini web sau Python / Php / C / C++ / Java / C# dacă vrei să faci programe sau aplicații, python e mai ușor de învățat.

19 răspunsuri:
| Borderline a răspuns:

Steve Jobs nu a renunțat la școala ca să poată lucra în IT. A renunțat la școală pentru că nu avea bani, plus Steve Jobs nu a fost programator, a fost un întreprinzător, inovator și om de afaceri, nu a scris în viața lui o linie de cod.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Personal iti sugerez sa optezi la liceu pentru un profil mate-info si acolo vei invatat bazele programarii asa cum trebuie.

| Jipa95 a răspuns: