| BlackAngel29 a întrebat:

Am un laptop Asus(Notebook), i-am bagat Windows 7 Ultimate si nu merge sa ma conectez prin Wi-Fi. Ce-i pot face?

Răspuns Câştigător
| rstar2 a răspuns:

Salut, intra aici:https://www.asus.com/Notebooks/X551MA/HelpDesk_Download/ selectezi modelul laptopului si dai cautare dupa iti va arata o lista cu drivere tu cauti wireless il descarci il instalezi si dai restart. Daca nu te pricepi instaleaza driver booster si ti le baga automat.

2 răspunsuri:
| mihairad a răspuns:

Ai instalat driverele?

| darkone1990 a răspuns:

Depanarea problemelor de conexiune poate fi o provocare, deoarece sunt atât de multe cauze posibile. Mai întâi, executați depanatorul Rețea pentru a vedea dacă poate ajuta la diagnosticarea și rezolvarea problemei:

Deschideți depanatorul Rețea făcând clic cu butonul din dreapta pe pictograma rețelei, apoi făcând clic pe Depanare probleme.

Dacă executarea depanatorului Rețea nu a rezolvat problema, urmați apoi pașii descriși în Probleme de conectare la rețea în Windows.

Dacă pașii din acel subiect nu vă sunt de ajutor, parcurgeți următorii pași:

Dacă vă aflați într-o rețea de domiciliu cu un grup de domiciliu și încercați să vă conectați la alt computer, asigurați-vă că acel computer este deschis și că a fost adăugat la grupul de domiciliu.

Dacă vă aflați într-o rețea de domiciliu fără un grup de domiciliu și încercați să vă conectați la alt computer, asigurați-vă că acel computer este deschis și că ați activat partajarea fișierelor și imprimantelor în rețea. Pentru informații suplimentare, consultați Configurarea rețelelor de computere la domiciliu în care se execută versiuni diferite de Windows.

Asigurați-vă că toate cablurile sunt conectate (de exemplu asigurați-vă că modemul este conectat la o priză telefonică sau de cablu, fie direct, fie printr-un ruter).

Dacă problema a început după ce ați instalat software nou, verificați dacă nu s-au modificat setările dvs. de conexiune.

Deschideți Conexiuni în rețea făcând clic pe butonul StartImagine a butonului Start, apoi făcând clic pe Panoul de control. În caseta de căutare, tastați adaptor, apoi, sub Centru rețea și partajare, faceți clic pe Vizualizare conexiuni în rețea.

Faceți clic cu butonul din dreapta pe conexiune, apoi faceți clic pe Proprietăți. Permisiune de administrator necesară Dacă vi se solicită o parolă de administrator sau o confirmare, tastați parola sau furnizați confirmarea.

Verificați ruterul. Datorită noilor caracteristici de rețea din Windows Vista și din Windows 7, unele rutere de rețea mai vechi nu sunt complet compatibile cu aceste versiuni de Windows și pot pune probleme. Pentru o listă de rutere care sunt compatibile cu Windows Vista și Windows 7, accesați site-ul web Centrul de compatibilitate Windows.

Dacă acești pași nu rezolvă problema, căutați o problemă specifică și posibile soluții în secțiunile următoare.