| NuStiuNimic a întrebat:

Am achiziționat de curând un Iph 6 second care a fost cumpărat acum 3 luni, am garanție la el pe numele fostului proprietar, întrebarea mea este : dacă merg la o reprezentanta Apple sa le arat o problema cu ecranul care majoritatea cumpărătorilor o au dupa ce m-am documentat (popping display) ar putea face ceva in legătura cu asta ps: in alte tari schimba ecranul /telefonul

Răspuns Câştigător
| FlorinCiokan a răspuns:

Da bine inteles. daca e inca in garantie.
Dar totusi e posibil sa iti ceara ceva acte adica nu stiu factura pe care a primit-o primul proprietar.
Dar in legatura cu intrebarea da. e ceva logic sa ti-l schimbe/repare daca e in garantie. oricare ar fi proprietarul!

2 răspunsuri:
| aLExaNdRuUUul a răspuns:

Uite, daca telefonul este la abonament, ti-l schimba, doar asa. Daca nu este la abonament, trebuie sa platesti schimbarea ecranului.

| LTAA a răspuns (pentru aLExaNdRuUUul):

Daca defectul e din fabrica, ce ii conditioneaza pe ei sa schimbe displayul daca e la abonament sau nu.