| Cătălin11 a întrebat:

Am un S3 Neo i9301 de la eMAG luat de 6 luni. Merge bine, nimic de spus, dar ieri, vorbeam pe Skype, telefonul m-a avertizat ca se inchide (si la 15% si la 4%), s-a inchis, iar cand l-am bagat in priza nu s-a mai deschis. Nu miroase a ars, nu era fierbine (avea o temperatura normala), l-am lasat vreo 4-5 ore in priza si nimic, am pus limba pe teminalele bateriei si nu pisca deloc dupa 5 ore de stat in priza. Ce-i drept, l-am incarcat de vreo 3 ori full ieri. Am mai intrebat pe o ruda din UK care are un S3 i9300, a spus ca a patit asa, i-a scos cartela si cardul, l-a incarcat si a mers; a spus ca la mine e bateria (stiu ca bateriile Samsung au o capcitate si calitate scazuta). Al meu parca e "mort". Vreau sa stiu daca e bateria de vina. Nu cred ca poate fi altceva din moment ce daca il puneam la incarcat el era deschid in continuare.
Vreau un raspuns de la cineva care lucreaza in domeniu sau care se pricepe la fel de bine. Fara: du-te la un service, ai garantie la el, etc. Multumesc enorm pentru cine ma poate ajuta.

8 răspunsuri:
| danutzu96 a răspuns:

1. NU se pune limba pe terminalele bateriei, se masoara cu multimetru.
2. eu am reusit la un galaxy gio care arata 0% si o zi daca o ii bagai bateria la incarcat sa "repar" bateria prin scoaterea a doua fire dintr-o sursa pc, rosu si negru adica 6v si sa ii dau "suturi" repetate de cateva secunde vreo cateva minute. Dupa ce am bagat-o in telefon bateria era incarcata 10%, a mers sa o incarc in telefon si merge si astazi. Nu zic sa faci si tu la fel, dar daca nu vrei sa il duci la service si garantie...

| C?t?lin11 explică (pentru danutzu96):

Nu am spus ca nu vreau sa apelez la service sau garantie, doar ca in garantie cand il timiti, te lasa fara el cam o luna-doua, iar daca merg la un service ce nu apartine Samsung, pierd garantia. Oricum, eu cred ca e bateria de vina.

| danutzu96 a răspuns (pentru C?t?lin11):

Poti face ce am facut eu doar daca ai un mutimetru langa tine si masori firele pe care le scoti din sursa, poate scoti firele galbene unde sunt 12 v si...

| Pool77 a răspuns:

Nu vreau sa creez cearta, insa de ce nu-l duci la un service? Il ai de 6 luni, asta inseamna ca mai ai garantie la el.Ti-e lene sa-l duci pana acolo? Nici nu stiu de ce mai stai pe situl asta si nu esti intru-n service sau de ce nu suni la eMAG. Infine din punctul meu de vedere e bateria 100%, insa inainte sa-ti achizitionezi una noua gandeste-te ca bateria e destul de scumpa http://www.eurogsm.ro/......i9300.html decat sa dai 80 de lei mai bine il duci intru-n service cu garantia si macar stii sigur ca aceea e problema si nu alta. Bafta.

| C?t?lin11 explică (pentru Pool77):

Problema e ca eu sunt din Bacau si service-ul Samsung care se ocupa cu garantia e tocmai in Bucuresti. Si de asta tot intreb. Si eu ma pricep destul de bine la telefoane, dar vreau sa fiu sigur 100% de ceea ce fac pentru ca e un telefon cam scump pentru multi.

| Pool77 a răspuns (pentru C?t?lin11):

Deci acum te dai mare ca e scump telefonul pentru unii? Si vrei sa zici ca pentru tine nu e? Infine nu ma mai leg. De "Fan Courier" "Posta Romana" ai auzit ma? Trebuie platit 10-15 pana la service. Te doare atat de mult oricum e telefon scump nu?

| C?t?lin11 explică (pentru Pool77):

Nu cred ca ai inteles bine. Vreau sa fac ce e bine pentru telefon pentru ca este scump si pentru mine. Da, nu mor pentru transport, dar am mai patit cu un produs asa si am stat aproape 2 luni fara el, plus ca multi zic ca dureaza mult reparatiile din garantie.

| Pool77 a răspuns (pentru C?t?lin11):

Uite,suni la cei de la eMAG si le sesizezi problema. Probabil vor cere telefonul inapoi cu garantie cu tot (Daca sunt o firma serioasa vor plati ei drumul)normal intr-un service la un produs se lucreaza circa 31 una de zile, daca nu reusesc sa faca ceva cu produsul returnat au obligatia sa-ti inmaneze unul nou. Daca dupa o luna iti trimit telefonul tot asa cum l-ai trimis apelezi la protectie consumatorului, insa inainte de a apela (ii ameninti pe cei de la eMAG, sau pe cei de la service) daca nici asa apelezi la protectia consumatorului si de acolo te ajuta ei. Acum imi readuc aminte ca un prieten de al meu, avea aceeasi problema doar ca la un note 3 tot asa a patit l-a primit inapoi defect, iar dupa a apelat la protectia consumatorului si gata in 2 zile era gata.