TPU
  • Întrebări şi răspunsuri
    • Recomandate
    • Recente
    • Populare
    • Categorii
    • Fără răspuns
    • Fără fundă
    • Oracol TPU
    • Comunitatea
    • TPU Wiki
    • TPU Music Stream
  • Quiz-uri
  • Magazin Premii
  • Loading
Pune o întrebare
Pune o întrebare
Prima pagina  Categorii Turism

Turism

• 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
TanyaTanny
în 25 Octombrie 2015 | TanyaTanny întreabă:

Parintii mei lucreaza in Norvegia, iar la vara voi merge in excursie la ei.Pana acolo voi calatori cu avionul.In caz ca ati calatoriot cu avionul, puteti sa- mi spuneti ce lucruri pot si ce ...? (mai mult)

6
Răspunde Raportează
colectionarul2
în 24 Octombrie 2015 | colectionarul2 întreabă:

Salut sunt elev in clasa a 7 a si as vrea ca la sfarsitul anului sa plec intr- o excursie prin Romania sau cel putin prin Muntenia. Stiti cumva o agentie care organizeaza astfel de excursii pentru copii...? (mai mult)

1
Răspunde Raportează
Coradrian
în 22 Octombrie 2015 | Coradrian întreabă:

Care este cel mai frumos oras din Romania din pct. vostru de vedere? Care va place cel mai mult? Pt. mine orasul Brasov este cel mai frumos urmat de Sibiu pe locul 2, Timisoara pe 3, Rm Valcea pe...? (mai mult)

10
Răspunde Raportează
Maya06
în 21 Octombrie 2015 | Maya06 întreabă:

Buna,in luna mai vreau sa merg la sora mea in Olanda si trebuie zbor cu avionul precizez ca am 16 ani si nu stiu sigur ce companie de zbor voi utiliza.Am pasaport.

8
Răspunde Raportează
anonim_4396
în 20 Octombrie 2015 |

Cum ajung de la Basarab până la Grădina Botanică mai ușor? (P.S. Ce-ar mai fi de vizitat prin zonă.)

2
Răspunde Raportează
Bizzle
în 19 Octombrie 2015 | Bizzle întreabă:

Stii cumva daca cu Austrian Airlines daca ai 14 ani poti zbura singur? Am citit ca unele companii nu te lasa, altele au ceva restrictii si altele te considera adult. Si ar mai fi inca o intrebare,...? (mai mult)

3
Răspunde Raportează
vladeusebiu
în 18 Octombrie 2015 | vladeusebiu întreabă: