| DeCeMaiContează a întrebat:

Voi scrie cam mult, deci daca credeti ca nu aveti rabdare sa cititi tot, puteti iesi.Sunt baiat si am 17 ani. Sunt elev in clasa a XI-a si am mici probleme in relatia cu colegii de clasa. In clasa a IX-a era chiar ok, avem cateva persoane cu care rezonam mult. In clasa a X-a am incercat sa ma apropii si mai mult de ele, insa acestea ma tratau foarte rece, in conditiile in care cu una dintre ele am si iesit in oras si ne mutam impreuna la anumite ore. Mai pe scurt, parca s-a schimbat ceva peste vara. Pe zi ce trecea deveneam plictisit, uneori eram si acid cu ei pentru ca mai faceau glume la adresa mea si n-aveam chef. Chiar am vrut sa ma transfer la alt liceu ca sa o pot lua de la capat cu un alt colectiv, dar n-au fost locuri si altundeva n-am vrut.