| fericire_7454 a întrebat:

Ce scopuri aveti in viata?

8 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Sa schimb.Nu ce.Ci pe cine.Pe minebatting eyelashes
De cat mai multe ori.Sa ma reinventez mereubig grin

| Georgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii a răspuns:

Pai: acum sunt eleva la Grup Sc. Mihai Viteazu-Ineu, Arad in clasa. a 6-a, peste 2 ani cant termin sc. generala vreau sa dau la Moise Nicoara(fostul Ioan Slavici)-cel mai bun liceu din Arad la profil Bio-Chimie. Apoi vreau sa dau la faculta la profil de psihologie. Dupa ce termin facultatea, de la vreo 23 de ani in sus ma gandesc sa ma marit. Vreau sa muncesc ca sa imi fac vilutza cu piscina si Mercedes-ul decapotabil pe care le visez de muuuult. Vreau sa devin psiholog-terapeut. Dupa ce o sa ma asez la casa mea imi doresc sa vizitez intreaga luuume alaturi de ai mei.Si restul...mai vedem ce ne rezerva viitorul.Cam multe nu?laughinglaughinglaughing

| liongirl a răspuns:

Bună!happy
Păi...planurile mele pe viitor sunt următoarele:
-să devin psiholog judiciar;
-să am motocicleta pe care mi-o doresc;
-să trăiesc in Anglia;
-să intru la liceul pe care mi-l doresc;
-să fiu fericită și sănătoasă;
-să-mi întâlnesc bărbatul visurilor mele;
-să am o viață minunată;
Bye!:*

| stresu a răspuns:

Nu imi stabilesc scopuri ca iese al naibii de prost de fiecare data. Sa ajung pana acolo si e bun. Deocamdata vreau sa ajung pana luna viitoare fara sa fac foamea (traiasca draga de cantina). Lasand gluma la o parte, desi chiar stau prost cu banii, singurul lucru pe care mi-l doresc e sa nu fiu niciodata denumita cu apelativul "proasta" si ajunge.
Restul oricum nu iese cum vreau euoh go on

| Caia a răspuns:

Ce scop am? Pai as vrea sa devin designer vestimentar.Nu unul oarecare mereu cu idei noi, stiluri, machaje etc.Azi ceva Gothic maine ceva Hippie combinat un pic cu niste croieli vintage.Si multe altele.

| crispyhihi a răspuns:

Sa am o familie, Sa imi termin cu bine studile. sa ajung in romania sa imi deschid afacerea mea. :-D

| LxN a răspuns: