| Aberdeen a întrebat:

Cum vă comportați când sunteți nedreptățiți la școală? Nedreptățiți de profesori, în special.

Răspuns Câştigător
| AFR81 a răspuns:

Depinde si in ce consta aceasta nedreptate facuta de profesor. Daca m-a nedreptatit la o nota, incerc sa discut cu el. Se rezolva bine, daca nu, nu insist. Poate doar sa fie vorba de vreun examen (vorbesc aici de facultate), poate atunci as cere explicatii de 2 sau 3 ori daca nu m-a convins. Daca este vorba de altceva, atunci tac din gura. E mai bine asa. Am avut multi colegi care au avut conflicte cu profesorii, conflicte din care, chiar daca aveau dreptate, tot ei au iesit mai "sifonati". Cu profesorii greu o scoti la capat.

8 răspunsuri:
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Asa sunt profesorii. Nu e bai. Toti trec prin asta.
Eu unul nu prea reationam. Conta ce stiam eu.

| Doub a răspuns:

Hehee, fac revoluţie.
Adică... merg şi vorbesc foarte frumos cu profesorul respectiv.

| J0B0MAT a răspuns:

Le ceream socoteală, dar tot ca ei rămânea până la urmă şi nu puteam decât să rămân cu antipatia faţă de acei profesori.

| Aberdeen explică (pentru J0B0MAT):

Antipatia față de profesor, dar... dar dacă se întâmpla invers, profesorul să te considere antipatic pentru că i-ai cerut socoteală? Mi s-a întâmplat să mi se spună: „Mai bine tăceai, acum o să-ți poarte ură"...

| J0B0MAT a răspuns (pentru Aberdeen):

Pfff... mi s-a întâmplat asta şi fără să fac ceva.Pe bune.
Unii profesori sunt mai ciudaţi.Pur şi simplu nu te suportă.
Dar da, mai bine nu te iei în gură cu ei, că de regulă tot ca ei rămâne şi îţi pot face rău apoi...
Ai putea să vorbeşti cu diriginta/dirigintele dacă eşti mereu nedreptăţită.

| Idkidk a răspuns:

Mă simt naşpa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai in primul rand cred ca incerc sa ii explic frumos faptul ca nu e corect ce face dumneai, si ca eu am dreptate. Daca se comporta ca un copil si abuzeaza de faptul ca are putere asupra elevilor atunci vorbesc cu diriginta mea tongue