Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 8 Ianuarie 2026 sunt:
Sunt incepator in in TPU de maxim o luna si am raspuns prompt la multe intrebari. Am observat ca am cumulat peste 10000 de puncte. Intrebare - ce se intampla cu aceste puncte la ce folosesc? ofer fundita...? (mai mult)
Auziti azi e teza unica la mate, deci eu cum sunt intra 7-a la ce ora ar trebui sa intru daca cei de a opta dau teza? la 2?
Care vi se pare cel mai erotic dans?
am descarcat o poza de pe net si am modificat'o.Am sters originalul X( si acum nu mai pot sa o sterg pe cea modificata.Imi spune in engleza ca nu s-a putut gasi acest fisier(post)(Could not find this...? (mai mult)
Salut la toti karoce vreau sa prvesc star wars asa normal si nu stiu care e ordinea episoadelor ca niciodata n-am apucat sa privesc da la inceput pina la sfirsit deci scrieti cineva si care e ordinea va...? (mai mult)
O boala pentru o adeverita medicala pentru 9-10 zile NU este pentru mine ci pentru varul meu care lipsesete intruna dar mi-a promis ca nu va mai lipsi doar sa-i zic o boala puteti sa ma ajutati? multumesc...? (mai mult)
Cine imi explica ce sunt visele? Pentru ca acum doua luni bunica mea era la noi(in spania) sa treaca iarna din tara, si intr-o dimineata imi spune ca a visat ca s-a logodit o nepoata de'a ei, eu i'am...? (mai mult)
Care mai stie cum se rezolva asta 1+2+3+...+10? mersi.
Voi cum copiati la teste? Vreau sa ma inspir... De exemplu eu intreb colegii chiar daca ma aude profa... da la unele materii :p
Ce preferati: o persoana traditionalista sau o persoana moderna? Multumesc!
Bun găsit tuturor crede-ţi că la superbingo metropolis chiar se cîştigă atîţia bani, adică e pe bune cum spune Ţociu şi Palade? Mulţumesc tuturor.
Care stiti jocuri faine cu grafica, jocuri cu camioane, cu livrari in afara de king of the road
Ce nume s-ar potrivi cu numele alexandra si cu numele maria