| saresipiper a întrebat:

"Mama este foarte frumoasa, insa cu fiica ei nu a fost la fel de darnica mama natura, iar atunci cand merg impreuna undeva sau cand e singura, toata lumea ii spune acesteia ce mama frumoasa are, iar pe strada lumea rade de ea si e mai mereu tinta glumelor colegilor. Fata, desi aproape premianta, a dezvoltat niste complexe de inferioritate si isi doreste sa nu mai fie facute ironii pe seama ei, ar dori sa schimbe acest fapt.
Cand vorbeste cu mama ei despre asta, ii spune sa mearga la psiholog ca "are grave probleme", nu o intelege ca e batjocorita si ca fiecare iesire in oras inseamna pentru ea un chin. Viata sociala nu are, nimeni nu vrea sa i se alature, iar iubitul ei se uita si el dupa tipe frumoase, lucru care mai tare o afecteaza, iar familia ei o vede doar cand au sa-i reproseze ceva, in schimb pe prietenul fetei il indragesc foarte tare si rad la toate glumele lui.
Singura ei consolare sunt profesorii.
Mama ei e foarte admirata pentru aspectul fizic, dar nu o lasa sa schimbe nimic la ea, ii spune ca "atitudinea conteaza", dar nu e asa, fata are mult bun simt si e foarte educata si se poarta frumos cu oamenii...
Voi ce parere aveti?

19 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Când cineva mă întreabă ce părere am, totdeauna îl întreb așa.
CE VRRREEEI?
Și mă întreb ce vrei dta de fapt?
Să fii iubită!
Normal de normal!
O să răspund.
Culmea este că așa zisa frumusețe contează, nu zic nu. Nem mondom, în maghiară. Și nem tudom, adică, nu știu. Și ne znaiu, adică fac pe niznaiu, în rusă.
Pe vremea mea, era la modă Brigitte Bardot.
Știți cum se relaxau colegii mei când făceau amor cu una urâtă?
Spuneau,
ÎI pui cearșaful peste față și zici că e Brigitte Bardot.
Dar să nu fim cinic de cinici că cădem în diabet insipid.