anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

DAU FUNDA! Cam cat spatiu ai intr-o camera de camin? Ai loc sa iti pui doua rafturi pline de carti? Ce conditii sunt in majoritatea caminelor din tara?

Răspuns Câştigător
| AndreiWeisz a răspuns:

Depinde de oras si facultate, eu iti zic acum de medicina din Timisoara. Am stat in caminul vechi, experienta groaznica laughing Erau geamuri vechi, te ploua si te ningea in camera, dar camerele erau mari, tavanul avea vreo 5-6 metri pe putin, eram 4 in camera, 2 paturi suprapuse, fiecare avea dulapul lui (sau ma rog, jumate de dulap ca sa fiu mai exact). Pentru carti aveam un singur raft si era destul de ok. Acum stau intr-un camin mai ok, sunt termopane, laminat pe jos (dincolo era linoleu), frigider nou. Camera e ceva mai mica, dar sunt conditii mai bune. Am un dulap intreg si din nou, un singur raft pentru carti, dar iti ajunge cat de cat, eu sunt la medicina si imi ajunge. Avem baia la capatul holului, asa ca macar nu ocupa dusul locul din camera, avem doar o chiuveta si o alta "etajera" unde am un raft pentru produsele mele (periuta de dinti, pasta de dinti, chestiile pentru barbierit, parfum etc). Important e sa te intelegi cu colegii/colegele de camera, atunci mai puteti negocia cum e cu locul. In mod normal, cel care sta cel mai departe de casa primeste un pic de loc in plus, el merge mai rar acasa (la fel si cu raftul din frigider).

4 răspunsuri:
| Samariteanul a răspuns:

Nu sunt cele mai bune conditii, mai ales daa trebuie sa mai si imparti locuinta.Ai loc pentru maxim un raft.

| Zaygon a răspuns:

Nu ai nevoie de atatea carti, crede-ma laughing Am stat pana cum 2 ani la camin si a fost okay. Eu am stat in Observator in Cluj si a fost decent: 4 in camera, 2 paturi suprapuse, 4 birouri, ai jumate de dulap de persoana si baie la camera.